Göta Kanal 2 ???

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
tänkte bara höra om nån vet nåt mer om denna fortsättning på den kultförklarade första filmen, hörde nämligen att den var färdig och skulle ha premiär under höst/vinter -05.. å de e ju snart slut på-05

Uppföljare på den! Hur ska dom lyckas med det egentligen? Julen 2006 står det iaf att den ska ha premiär på sfis hemsida.
http://www.sfi.se/sfi/smpage.fwx?page=2828&SVENSKA_FILMER=15603

Rallysmurfen skrev:
tänkte bara höra om nån vet nåt mer om denna fortsättning på den kultförklarade första filmen, hörde nämligen att den var färdig och skulle ha premiär under höst/vinter -05.. å de e ju snart slut på-05

Som att försöka göra en "Barry Lyndon 2", en absolut grundförutsättning är iaf att Weiron Holmberg MÅSTE vara med som den filosoferande Göteborgaren!

Hö hö, mitt hus kommer säkert vara med som statisthus då jag bor typ 50m från kanalen :tungan

Iofs syns det inte i orginalfilmen, men får väl hoppas på lite nya vinklar i den här filmen :rolleyes:

Last edited:
Vi får inte glömma att sökarna 2 har varit klar i flera år som jag förstått det men den visas ju aldrig! Sökarna kan ju vara en av sveriges absolut bästa filmer, alla kategorier :)

honkiie skrev:
Sökarna kan ju vara en av sveriges absolut bästa filmer, alla kategorier :)

Jag ska lura in dig i samma grotta som min kompis som säger samma sak och sen ska jag stänga in er där tills ni ändrar er. :mad:
Är det Torsten du tänder på också?

Markus skrev:
Jag ska lura in dig i samma grotta som min kompis som säger samma sak och sen ska jag stänga in er där tills ni ändrar er. :mad:
Är det Torsten du tänder på också?

De sitter och kollar på torsten i bar överkropp när han posar med uzis.
"Vilken jävla uzi alltså, en sån skulle man ha"

"Håller du dig till mig så kan du få tusen såna där"
:rofl :rofl :rofl

"Du suger som en sugga, smutsiga jävla grissugga, havande jävla grissugga"

:tummenupp :hihi

"Va ere här för jävla färsking egentligen, haru aldri prova kola förut?"

:hihi

Sen kommer jag inte exakt ihåg hur citatet om jävla mysproggare går men det finns oändligt underbara citat. En annan favorit är nattbuss 807 :tummenupp

Han säger i alla fall "Äckliiiigt" som Torsten Flinck gjorde i filmen minst en gång per samtal, och detta sedan vi såg den på bio när vi var typ 15.
:machinegu

Markus skrev:
Han säger i alla fall "Äckliiiigt" som Torsten Flinck gjorde i filmen minst en gång per samtal, och detta sedan vi såg den på bio när vi var typ 15.
:machinegu
:tummenupp Vi får inte glömma den svettiga jäveln med rävliket på axeln. Undrar hur dom tänkte när dom kom på hans karaktär, "hmm, för att visa att han är ond så tar vi en fet skallig svettig jävel, men det saknas nånting!" Sen ställer sig någon upp och säger: "vi kan lägga ett rävlik på hans axel" och så brister alla ut i applåder eller nånting.
Det är såna här viktiga saker jag funderar på under dagarna.

Edit: Men nattbuss måste du väl tycka är bra iaf ;)

Markus skrev:
Absolut inte, var inte den felsynkad med ljudet också?
Den är ungefär som TIC TAC - skitdålig.
Eller jag måste ju faktiskt erkänna att de är fruktansvärt usla båda två egentligen MEN de är jävligt bra också fast på ett sätt som jag inte tror att skådespelarna, författarna, regissör, producent eller någon som varit inblandad i filmerna på något sätt hade tänkt sig.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg