D-one skrev en bra fråga i ett tidigare inlägg....
Jag har en följdfråga som jag funderat på över dan..
Håller på och letar skinnställ för fullt och då är det ofta så att de som ska sälja ställ har fått barn eller ska få..eller så killarna blitt tjockisar själva, och måste ha ett större!
Varför säljer så många hojjen när de får fru och barn? Är det ekonomin? Är det farligt att åka hojj?? Så man tänker på att man ska överleva sina barn eller? Är det frugan som säger ifrån??
Jag skulle aldrig kräva av min sambo att han skulle sluta med nåt som han mår bra av.. (förutsatt att han inte bor i garaget och på hojjen,,förstås)
Fel fråga på detta forum kanske,,,men vad tror ni? Hur gjorde ni?
Jag har en följdfråga som jag funderat på över dan..
Håller på och letar skinnställ för fullt och då är det ofta så att de som ska sälja ställ har fått barn eller ska få..eller så killarna blitt tjockisar själva, och måste ha ett större!
Varför säljer så många hojjen när de får fru och barn? Är det ekonomin? Är det farligt att åka hojj?? Så man tänker på att man ska överleva sina barn eller? Är det frugan som säger ifrån??
Jag skulle aldrig kräva av min sambo att han skulle sluta med nåt som han mår bra av.. (förutsatt att han inte bor i garaget och på hojjen,,förstås)
Fel fråga på detta forum kanske,,,men vad tror ni? Hur gjorde ni?
)
.
", har nog inte haft det där genuina hojintresset från början heller... Men visst, många människor ändrar ju prioriteringar och intressen flera gånger under livet, det är ju för många en process i ständig förvandling, letandet efter kul grejor och efter hand tröttnandet på dem.