Göra slut?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Många säger att det värsta man kan vara med om är att bli lämnad av den man älskar, jag har hittills inte varit med om det, men kan säga att lämna en person man älskar är fan ingen picnic heller.

Sist jag gjorde det satt jag hemma med "Jar of Flies" på högsta volym i 3 veckor utan att kunna gå ut.
Nu verkar det tyvärr aktuellt igen.
Mkt kanske beroende på den situation jag befinner mig i, väntar på en jävla massa besked om cancer osv.
Jag blir som ett djur, vill som vara för mig själv när jag är sjuk.

Men det är inte hela pastejen.
Det saknas en del annat också.

Nu har jag suttit en hel kväll med henne i min famn utan att kunna säga något som lindrar.
Jag har förklarat, men hon vill inte förstå.
Det är så jävla svårt!
Man vill ju inte göra illa de man älskar!!!
Ändå måste man...
Vad ska man göra egentligen?

Glöm att ljuga, jag kan bara vara ärlig mot en som jag tror varit det mot mig.

många tjejer vill inte höra detta och de flesta tror inte på det heller:
jag var långt bortom sverige och sa att jag kommer tillbaks till dig när jag vet att jag är hemma för evigt och med dig. Jag hade en dröm att uppfylla. Hon förstod. Jag kom tillbaks,hon väntade 1 år på mig. Nu kommer jag att leva hela mitt liv med denna tjej.

McB skrev:
Jag har inga råd i ämnet, tyvärr. Den jag älskar vill jag aldrig lämna.

Jag känne ratt jag kan älska någon men samtidigt känna att jag inte kan leva med denne. Låter kanske konstigt men så är det.

Kärlek kan vara väldigt komplicerat!

var rak å ärlig, säg det du känner och vill göra och varför...

Är hon mogen i sinnet så förstår hon...

Förstår hon inte...då måste du gå vidare i alla fall, det kommer att kännas hårt.

Ta en paus i erat förhållande, ibland tar det bara ett par dagar att inse faktum. ni är ämnade för varandra, utnyttja det så blir det bara bra. lev i livet nu, inget varar för evigt och livet är föränderligt.

Men varför lämna henne om du älskar henne... :va
Kärleken till den man älskar är det viktigaste i livet att kämpa för...
Många tar det för lätt och bara drar utan att fightas.

Varför inte testa lägga en tusing eller två på en rådgivare? Man behöver inte vara gift för det och det kanske kan rädda det hela även om du inte ser det just nu....

Ge inte upp för lätt. Det kan vara en tillfällig sinnesförvirring från din sida och så ångrar du dig bara efteråt. Ge varandra andrum ett tag så ser du säkert annorlunda på saken.

Men ta mitt råd för vad det är - gratis :)

Passionen försvinner men övergår, förhoppningsvis, i något mycket större.

Men om det inte känns rätt så gör du helt rätt i att avsluta det hela. Dumt att kasta bort tid på något som aldrig kommer att bli bra iaf.

Tänk igenom det hela noga innan bara så du slipper komma på om 10 år att du gett upp någonting bra.

Var bara ärlig och vela aldrig fram och tillbaka när du väl bestämt dig. Sånt gör ont!

Lycka till med cancer och allt annat.

Kämpats har det nog gjort en längre tid, jag tror inte det längre är så aktuellt?

Alltid bäst att säga som det är. Har aldrig lönat sig att krångla till det - det lämnar man till brudarna....

jesseboy skrev:
Många säger att det värsta man kan vara med om är att bli lämnad av den man älskar, jag har hittills inte varit med om det, men kan säga att lämna en person man älskar är fan ingen picnic heller.

Sist jag gjorde det satt jag hemma med "Jar of Flies" på högsta volym i 3 veckor utan att kunna gå ut.
Nu verkar det tyvärr aktuellt igen.
Mkt kanske beroende på den situation jag befinner mig i, väntar på en jävla massa besked om cancer osv.
Jag blir som ett djur, vill som vara för mig själv när jag är sjuk.

Men det är inte hela pastejen.
Det saknas en del annat också.

Nu har jag suttit en hel kväll med henne i min famn utan att kunna säga något som lindrar.
Jag har förklarat, men hon vill inte förstå.
Det är så jävla svårt!
Man vill ju inte göra illa de man älskar!!!
Ändå måste man...
Vad ska man göra egentligen?

Glöm att ljuga, jag kan bara vara ärlig mot en som jag tror varit det mot mig.

Om du verkligen är helt säker på att du vill göra slut för att en djupare passion
inte finns där så får du försöka förklara det för henne snällt.

Men tänk på att fast man är sjuk och tror man klarar allt jättebra själv så
kan man komma till en punkt när det är skönt att ha någon vid ens sida som
älskar en och stöttar en när det är som svårast. Stöt inte bort folk i onödan...
som du senare kan komma att ångra djupt.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt