göra om en cr 500 till motard och LV-regga den?

Skulle inte tro det. Polarn till mig har en KX500 cross som har kört mycke långkörning med inklusive asfaltssträckor. Inga problem där inte. Se bara till att dreva dom lågt så dom går fort. Det är fördelen med 500 2t, man kan dreva så att dom fort utan att dom tappar orken.

ok, iof sig drevar man dom lågt som du säger så fungerar det nog. Men hur är det med kylning?
2-takt på gata måste ha bra kylning, eller?
 
nu vill jag ha en sån ennu mer !! :D

synd att dom kosstar 5000 euro bara =(
och det värkar ju svårt om inte omöjligt att regga in en som man köper här..

Det blir nog omöjligt att regga en ombyggd hoj från tyskland också. Det går i stort sett bara att regga hojar i orginalskick:huvet
KTM:en är troligen helfordonsgodkänd också. Skulle vilja se CoC dokumentet med cr 500 motor. Framför allt avgasreningen.......:rolleyes:
 
2898757 Det blir nog omöjligt att regga en ombyggd hoj från tyskland också. Det går i stort sett bara att regga hojar i orginalskick:huvet
KTM:en är troligen helfordonsgodkänd också. Skulle vilja se CoC dokumentet med cr 500 motor. Framför allt avgasreningen.......:rolleyes:
Konvertera till etanol så slipper du dem. :D Sen kör man på bensin igen. :D
Avgashistorian alltså.
 
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Back
Top