Gör inte te på snus

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Galet!! Inte lägger Dr Pepper på elden asså.. Kan det verkligen vara nyttigt att dricka brandfarliga vätskor?

Har alltid undrat om det verkligen är dr pepper i.

Man kanske borde testa om det funkar :brinnerup

Senaste festen så provade en kompis att dra i sig en omgång SuperMassfuel blandat med 50% sprit.. Han mådde inge vidare efter det :zpy
:hihi

martini skrev:
Senaste festen så provade en kompis att dra i sig en omgång SuperMassfuel blandat med 50% sprit.. Han mådde inge vidare efter det :zpy
:hihi

hahahaha åååh fyyy faaaan supermass fuel är ju tillräckligt äckligt som det är, speciellt vanilj bläää får fan kräkningar när jag tänker på bara det! :zpy

Superbee skrev:
hahahaha åååh fyyy faaaan supermass fuel är ju tillräckligt äckligt som det är, speciellt vanilj bläää får fan kräkningar när jag tänker på bara det! :zpy

haha ja detta var ju choklad men den smakar inte hallontårta precis! och jaa,, han spydde lite ja :hihi

tråkigt att det var i min lägenhet :tummenner

Last edited:
BillS skrev:
Nån som kokat Coca Cola? Det är faktiskt ganska gott.

Jag har :hej

Påminde lite om glögg tycker jag... fast cola är bättre iskall

Nåja. Det smakade iaf bättre än skruvmakaroner med chokladkräm som jag fick för mig att göra vid ett tillfälle.

Snus måste man ha likasom tak över hvudet! Kan inte hålla i ett verktyg ens utan snus...Å då man hantverkare =)

Back