gör inte så här!

visad förr men alltid lika intressant.
Han gasar på bakhjulet och hon rasar av... :kocko

nordle skrev:
ajaj!!
Ser ut som om hon släpper taget och vill av :/

Jo hon verkar bli lite skraj att den ska resa över. Hon trycker sig ju av bågen!

Fy fan vad hemskt. Hon ser ju ut att bara ha linne eller nått på sig också. Mår illa av sådant där, stackarn ; (.

Ajaj.. tycker synd om henne också, men samtidigtså får hon skylla sig själv om hon trycker sig av hojen som det faktiskt ser ut som hon gör. Alltid rätt skyddsutrustning!!!

edit: Killen kunde ju ha varnat henne innan stegringen

Lite skraj blir man ju :hihi
I sommar är det första gången som jag ens sitter på en motorcykel. Hoppas innerligt att pojkvännen har koll på att jag sitter därbak. :Bugar

:brinnerup[/QUOTE]

DiaZ skrev:
Ajaj.. tycker synd om henne också, men samtidigtså får hon skylla sig själv om hon trycker sig av hojen som det faktiskt ser ut som hon gör. Alltid rätt skyddsutrustning!!!

edit: Killen kunde ju ha varnat henne innan stegringen

Ja jag håller med om att han skulle ha gett henne något tecken. Flickvännen är införstådd i att när hon ska åka med mig och jag ska dra förbi en bil eller liknande så kommer jag klappa henne på handen lite först så att hon håller i sig.
Det var ju dumt av hon bakpå att inte ha skydd på sig och sådant, men jag kan inte slutat tycka synd om henne, det var en klantig förare som vållade det där tycker jag. Hon kanske inte äns var van vid att åka båge också gör han på det där viset, jag skulle då skitit på mig om någon gjort sådär när jag satt bakpå :fatta!

69:an skrev:
Titta noga och se att tjejen slinter av fotpinnen med vänsterfoten.

det stämmer! Jag tror absolut inte hon blev så rädd så hon ville hoppa av! Det var helt klart en olycka att hon dröste av cykeln!
Jag åkte ju bak på min egen hoj när kompisen körde, och det var ju riktigt läskigt att bara försöka hålla fötterna på fotpinnarna, kändes som man skulle glida av hela tiden! Så jag kommer aldrig åka bak igen! Aldrig!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back