Gör ej reklam i denna tråd tack.

Status
Ej öppen för fler svar.
Ta loss klossarna, de ska gå lätt att ta i och ur oket.

Pumpa på bromsen och se om alla kolvar rör sig.

Allt orginal på R1:a duger som det är, om du inte race:ar som en blåjude.

Ganska övertygad om att klossar kolvar går trög.

Lycka till PM:a om du vill ha hjälp.

Eeeh, kanske inte direkt var ett så bra tips till någon som inte kan NÅGOT...

Bara större risk att han ställer till det för sig!

Ska du börja pumpa ut kolvarna för att leda upp allt så är det säkrast att du vet vad du gör :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Back
Top