Gör din egen porträttliknande avatar.

:lol tv ja och mat hmmm pellets är väll mat?? men öl näää det får du bara när du vare duktig :hihi

Solid snake skrev:
Så länge du ställer in en tv o massa mat o öl så. ;) :tungan

Kakan skrev:
:lol tv ja och mat hmmm pellets är väll mat?? men öl näää det får du bara när du vare duktig :hihi

No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy. :huvet

:tungan The shining.

:6surkart

Ni kan ju inte fortsätta diskussionen när jag jobbar! Nu missar jag allt + att jag inte orkar läsa allt som har skrivits. :3freak

Kan nån sammanfatta i ett ord?

:gråta

Coola Ola skrev:
Hihi, visst blev det fint? :)

Ja det tycker jag allt, men är inte kammen lite för lång?? fast det klart, det var längesen man såg dig nu, så den har väll vuxit allvärdens väg....

Kommer du besöka WCX ikväll??

:lol ja ja si pojkar :banana

Solid snake skrev:
No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy No beer makes solid a dull boy. :huvet

:tungan The shining.

Här är tydligen jag.

Notera den diskreta yxan jag ska "cutta alla svennisar" med :rofl

Bifogat

• 1099779057_970en.jpg
    1099779057_970en.jpg
    7.5 KB · Visningar: 16
mmmm inte för att jag är så brun men jag ser nästan ut så när jag har keps och solbrillor på mej....fast jag har inte två hästsvansar bara en *S*

Mirran skrev:
Snyggt med solbrillorna!!
Fixat om min bild lite, kanske mera likt nu..

Kakan skrev:
mmmm inte för att jag är så brun men jag ser nästan ut så när jag har keps och solbrillor på mej....fast jag har inte två hästsvansar bara en *S*

Fan va brun och fräsch du är då!
HAha vi har samma frilla. Jag har också såklart bara en toffs med kepa men två utan.

Asså de här känns som värsta barbie tråden snart. Alla fixar och trixar med sina bilder. :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti