Gör det för helvete

Ojoj, där snackar vi lättpåverkad människa. Synd att han inte han uppsöka psyket innan det var dags att ta av sig skorna.

Ojoj, där snackar vi lättpåverkad människa. Synd att han inte han uppsöka psyket innan det var dags att ta av sig skorna.

Det var väl hans mening att hänga sig oavsett om de hade sagt Gör det gör det eller inte eftersom han redan var deprimerad osv osv.

Men ja det hjälpte nog inte att de skrev det...

Tror knappast det var chattarna som fick honom att hänga sig men det är ändå väldigt tragiskt att vissa har så lite respekt för ett människoliv.

Det var väl hans mening att hänga sig oavsett om de hade sagt Gör det gör det eller inte eftersom han redan var deprimerad osv osv.

Men ja det hjälpte nog inte att de skrev det...

Sant, men jag ville inte skriva att han var ännu en uppmärksamhets-törstande tragisk människa. Något de flesta som begår självmord är om du frågar mig, men det finns ju även de som verkligen har problem. Jag har själv haft polare som har kastat rocken, det är bara att skaka på huvudet och gå vidare helt enkelt.

Som sagt.. i den situtionen hade han nog tänkt ta livet av sig oavsett vad!

jag frågar mig en sak, kvinnan i artikeln, vad var hennes relation till den döde :va liksom "jag har inte sovit sen det hände"

sen "filmen har tagits bort från internet" yeah right.

men visst, lika tragiskt som alla andra självmord, men han hade gjort det även om ingen hetsat honom

Klart han hade gjort det oavsett. Att han hade 100 påhejande fans var ju bara hans "15 seconds of fame" och antagligen hans enda sätt att känna sig önskvärd.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg