amullo
Italiensk Allroad
Poacher skrev:Skratta inte, men jag har hört en del säga att R6 är den större hojen i familjen
R7 har de förstås inte hört talas om.
Vadå??
Alla vet ju att R1 har 1liters motor och R6 har 6liters motor ju!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Poacher skrev:Skratta inte, men jag har hört en del säga att R6 är den större hojen i familjen
Poacher skrev:hahahahaha, då kan man bli rasande.
Det är förbannat sant.
A"jag såg en jättesnygg hoj idag"
B"jaha vad var det för någon?"
A"en röd"
![]()
Garva lagom!amullo skrev:Vadå??
Alla vet ju att R1 har 1liters motor och R6 har 6liters motor ju!![]()
![]()
![]()
![]()
Ännu en gång bevisat att om man vill impa på btudar räcker det med att ha en röd hoj, den kan vara 15 år gammal dom ser ingen skillnad.kjuze skrev:Haha igår. Sitter vid datorn och flickvännen ropar "En sån motorcykel som du har fast röd, snygg R1:a"
Jag: "Älskling jag har en r6:a" samtidigt som jag springer till TVn för en R1:a vill man ju inte missa. Väl framme blir det precis reklam så jag står och väntar i fem min för att få se min R1:a, sen börjar filmen igen och hon pekar på en gammal jäkla knarr, en suzuki som har minst 15 år på nacken. "Där är den, en sån som du har, jag börjar bli bra på motorcyklar va?"
Jag skakar på huvudet.....
Solan skrev:Varför måste man undervisa folk om mc-märken?
...
Jag kunde inte bry mig mindre om inte folk vet vad Ducati är....huvudsaken är att jag själv vet att det är en grym hoj!
BMW R90s skrev:Garva lagom!
Hustrun frågade om det inte hade ramlat bort en kåpa när hon
såg en Ducce med torrkoppling![]()
Du kanske skulle börja använda mörkt visirGSXR1100R skrev:Ännu en gång bevisat att om man vill impa på btudar räcker det med att ha en röd hoj, den kan vara 15 år gammal dom ser ingen skillnad.
Jag har 1 röd hoj samt 1 röd cabbe.
/Singel![]()
amullo skrev:"Du, jag tror din koppling är paj!"
HanneZ skrev:Ja du svarar ju på din egna fråga
(obs obs skämt skämt)
Jag har en 16 år gammal semi-röd hoj.GSXR1100R skrev:Ännu en gång bevisat att om man vill impa på btudar räcker det med att ha en röd hoj, den kan vara 15 år gammal dom ser ingen skillnad.
Jag har 1 röd hoj samt 1 röd cabbe.
/Singel![]()
Det gör faktiskt många här på forumet med, jag skulle tro att R1 är den hoj som nämns oftast.kajlyl skrev:så fort man nämner någon sporthoj så jämnför idioter den med R1(yamaha vet de nog inte änns att det är?) ...efter som det är den snabbaste, snyggaste, starkaste, sportigaste o.s.v. -hojen!
Lyckad marknadsföring![]()
stoffer skrev:Att det är stor och kluimpig gör inget, för alla tror att stora hojar är snabbast och bäst. Ungefär som bilar.![]()
BMW R90s skrev:Garva lagom!
Hustrun frågade om det inte hade ramlat bort en kåpa när hon
såg en Ducce med torrkoppling![]()
håhå, ja har Japansk kvalité hoj med mer cc o effekt än va italienarna nånsin drömt om!Solan skrev:![]()
Äh...kom igen när du skaffat hoj...![]()
BMW R90s skrev:Vaafaan, Laverda och Guzzi som körde ifrån japshojar på bana
åren 76-80.![]()
Aprilia är det en scoter![]()
Stämmer detta verkligen? Det är definitivt inget jag har märkt av.Bonnie skrev:Något som oroar mig är att medvetenheten om mc märken sjunkit drastiskt under de senaste åren. Frågan är vad vi ska göra åt det?
mb skrev:Stämmer detta verkligen? Det är definitivt inget jag har märkt av.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|