Gårdagens hojåkning! touring ADHD style

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650R
Efter att ha mött upp på lilla torget kunde jag och den gode lorden konstatera att vi endast blev två på vår lilla batalj :rolleyes:
Efter att ha krånglat oss ut ur byhålan Alingsås sattes kurs mot sollebrunn, på vägen fick vi ett skapligt race av en hmmmm.... Volvo 940 med mycket turbo performance dekaler, den bilen gick riktigt bra! har för mig att lorden fick gå ner på femman för att komma om :D

Vidare mot trollhättan i hög touringtakt och sedan en drös småvägar varav vissa med kass beläggning, även här skaplig takt och mysiga böjar, efter trollhättan åter sollebrunn - vårgårda - alingsås, men nu var takten högre, närmare 300 än 250 iaf :D :yoparty

Helt klart en trevlig kväll och vi undkom allt regn, vi blev inte omkörda heller :hihi

Vad sägs lorden, inte alltför trökig kväll iaf!

All körning över gällande hastighetsgräns gjordes givetvis på inhägnat område. Eller så är det bara påhittat :tomten

/Felix

Felix skrev:
Efter att ha mött upp på lilla torget kunde jag och den gode lorden konstatera att vi endast blev två på vår lilla batalj :rolleyes:
Efter att ha krånglat oss ut ur byhålan Alingsås sattes kurs mot sollebrunn, på vägen fick vi ett skapligt race av en hmmmm.... Volvo 940 med mycket turbo performance dekaler, den bilen gick riktigt bra! har för mig att lorden fick gå ner på femman för att komma om :D

Vidare mot trollhättan i hög touringtakt och sedan en drös småvägar varav vissa med kass beläggning, även här skaplig takt och mysiga böjar, efter trollhättan åter sollebrunn - vårgårda - alingsås, men nu var takten högre, närmare 300 än 250 iaf :D :yoparty

Helt klart en trevlig kväll och vi undkom allt regn, vi blev inte omkörda heller :hihi

Vad sägs lorden, inte alltför trökig kväll iaf!

All körning över gällande hastighetsgräns gjordes givetvis på inhägnat område. Eller så är det bara påhittat :tomten

/Felix

Menar du att Masterlord - våran moralkastare - överträdde hastighetsbestämmelserna?

:tungan

Chille skrev:
Oj oj, Nu borde han få en smäll på käften.

tsss chille hugger som en kobra asså.. :arsele

gött att ni va ute.. men hörni, samlingsplatsen är ju knalleköket borås.. inte lillatorget alingsås :rolleyes:
tycker ni är dåliga på att röra er utanför stadsgränsen asså.. :7peta

sven666 skrev:

hur mår du nu när du är utan hoj? eller ja, du jar ju "nåt" iaf :)

det enda jag har är en sketen v40 och en hundj-vel som skiter inne så fort han får chansen.

Chille skrev:

det enda jag har är en sketen v40 och en hundj-vel som skiter inne så fort han får chansen.
Har du inte barn snart också! Hur framskrider det hela???

sven666 skrev:

gött att ni va ute.. men hörni, samlingsplatsen är ju knalleköket borås.. inte lillatorget alingsås :rolleyes:
tycker ni är dåliga på att röra er utanför stadsgränsen asså.. :7peta
Jag lade ett inlägg igår om att åka, men det var fan inte en jävel från Borås som var intresserad, så det fanns ingen anledning att samlas i Borås då.. :3freak

Samling idag kl 18 vid lilla torget! :tummenupp

Masterlord skrev:
Jag lade ett inlägg igår om att åka, men det var fan inte en jävel från Borås som var intresserad, så det fanns ingen anledning att samlas i Borås då.. :3freak

Samling idag kl 18 vid lilla torget! :tummenupp

Hehe, ja... Jag hade hängt med ifall jag hade hoj..

Chille skrev:

förutom mitt fuckade knä mår jag finfint.. va nere å kika på hojen igår.. inte alls lika skadad som jag trodde.

orkar jag bara ta tag i dte kommer hojen va färdig före jag e det.. :tummenupp :)
men fatta jag har blivit skadad.. såfort jag ser en hoj som kryper runt nånstans så tänker jag bara "varför wheelar han inte?" eller "helvete vilken snigel" :dummer

fattar fortfarande inte varför du skaffade hund precis när du ska få unge???
fan va jag kommer garva sen när du ränner runt med bajsblöjor å trampar i hundskit samtidigt :hihi :tungan

Till Masterlord: Kom upp till Viared vid typ halv sex....
Vi är ett par st, som brukar va där och köra lite, om det är väder för det....
Idag kom polisen och sa: Nu är det färdigrejsat för idag......

Prez skrev:

kom grisarna dit? de va som fan.. vilken raka va ni på?

har vart däruppe 100ggr å övat, inte en snut i sikte... :banana

Prez skrev:

är det någon där som har ringt eller?

snackade ni med dom eller åkte ni bara därifrån med svansen mellan benen? :)

sven666 skrev:
fattar fortfarande inte varför du skaffade hund precis när du ska få unge???
fan va jag kommer garva sen när du ränner runt med bajsblöjor å trampar i hundskit samtidigt :hihi :tungan

Då har du inte förstått meningen med livet. vad är en grym wheelie mot att byta blöjor och samtidigt känna att du trampar på något varmt och mjukt och luktar väldigt mycket skit?

det är livet det! :)

:lol
Chille skrev:
Då har du inte förstått meningen med livet. vad är en grym wheelie mot att byta blöjor och samtidigt känna att du trampar på något varmt och mjukt och luktar väldigt mycket skit?

det är livet det! :)
Härligt när den lilla sega blajan spritsas upp mellan tårna när man trampar på den...

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP