Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du kan få köpa ett par utav mig, billig. stl 10 märke, highfive för 350:- och de är i mycket bra skick.sunkan skrev:vurpade väldigt lätt med hojen och handsken gick sönder lite grann..
då undrar jag om de går igenom besiktningen på en race helg? Eller måste jag köpa ett par nya!??
På Knudan sist bes. tom handskarna, det är bra tycker jag.Gulsnabbtrajja skrev:Handskar besiktas inte. Använd sunt förnuft! Vill, kan och orkar du vurpa i dom en gång till? Kläder har du ju för dig själv inte för besiktningspersonalen.
Visst är det bra. Men personlig utrustning ska ju knappast behöva besiktas egentligen. Har jag fått ena benet avslitet på stället så ger jag mig inte ut oavsett vad besiktningen säger. Ser min handske ut som ovan så kör jag. Som sagt, sunt förnuft och en ovilja att skada sig räcker långt.GSXR1100R skrev:På Knudan sist bes. tom handskarna, det är bra tycker jag.
Gulsnabbtrajja skrev:Handskar besiktas inte. Använd sunt förnuft! Vill, kan och orkar du vurpa i dom en gång till? Kläder har du ju för dig själv inte för besiktningspersonalen.
Jag ska dit bägge dagarna, röd 1100R samt en grön Kawwa räcer #62sunkan skrev:Tar era ord till vara och köper mig ett par nya handskar..
Så dyra är de ändå inte.
Någon som ska till knutstorp den 21-22 juni?
GSXR1100R skrev:Jag ska dit bägge dagarna, röd 1100R samt en grön Kawwa räcer #62
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |