Går forumet trögare och trögare?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Jag har 0.5, det är väl inte så att det brinner i ledningarna, men för forumet borde det ju verkligen räcka..

Är det nån mer som upplever det trögt väldigt ofta?

Nå, ni 21 (just nu) som läst tråden, ingen som tycker det går väl trögt då och då?

Hultan skrev:
Jag har 0.5, det är väl inte så att det brinner i ledningarna, men för forumet borde det ju verkligen räcka..

har också 0.5 och det går aldrig trögt! Tar cirkus 0.5 sekunder från det man klicka tills sidan är laddad, vad har du för isp?

snaijk skrev:
har också 0.5 och det går aldrig trögt! Tar cirkus 0.5 sekunder från det man klicka tills sidan är laddad, vad har du för isp?
Glocalnet just nu, men har haft telia innan och tyckte det var samma där då och då..

Jag har märkt att SH.COM laddar snabbare hemma hos Morsan o Farsan än hemma hos mig! :huvet

De har Telia ADSL 0.5Mbit och jag har 10Mbit (10 in och 10 ut...)

Vilka problem vi har... :va

Hultan skrev:

Scott Sexpump skrev:
Jag har märkt att SH.COM laddar snabbare hemma hos Morsan o Farsan än hemma hos mig! :huvet

De har Telia ADSL 0.5Mbit och jag har 10Mbit (10 in och 10 ut...)

Vilka problem vi har... :va
Hehe, ja.. Dessa sekunderna är viktiga..
I-lands problem..

Du borde inte behöva mer än 0,5 för att öppna vanliga sidor. Skall funka utmärkt! Din dator kanske blir slöare å slöare :D

/M

Hultan skrev:

Alex.J skrev:
Eller så tankar du en massa p*rr och så äter det upp din lina :hoppskrat
Hehe, nej då, jag stänger av nedladdningar osv, när jag surfar ofta, men det kan ändå bli segt..

Mar skrev:
Du borde inte behöva mer än 0,5 för att öppna vanliga sidor. Skall funka utmärkt! Din dator kanske blir slöare å slöare :D

/M
Nej jag vet det.. Och datorn är ok med.. Det är väl tillfälliga dips i nätet..

Paroxyst skrev:
Torde väl ha och göra med hur stor cachefil ni har för internetfiler. Cookies m.m. Om det börjar gå trögt prova rensa ur internet explorers folder för temporära filer. Verktyg/Internet-Alternativ..
Ja det var faktiskt en grej jag glömt med.. Så mycket att ställa in och fixa till när man blåst hela burken för ett tag sen!

Hultan skrev:

Ja för mig går det trögt ibland åxå.. störande..

Paroxyst skrev:
Torde väl ha och göra med hur stor cachefil ni har för internetfiler. Cookies m.m. Om det börjar gå trögt prova rensa ur internet explorers folder för temporära filer. Verktyg/Internet-Alternativ..
Följde ditt råd, gick fan så mkt fortare.. Tack :Bugar

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back