Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tycker inte att det är så ovanligt med hojar på 2-3000mil har utbytesmotor så troligen går dom sönder.![]()
Jaha .....![]()
Min GT250 -77 har blivit stående en gång pga. förknasartrubbel... en sporthoj på sin tid iaf!![]()
Alltså e det bara små problem. Hmm. Det ända jag vart med om är punka. Thats it..
Min värdelösa ZX10R -08 rasade och fick bärgas... Fortfarande utan hoj efter nästan 6 veckor utan att ens ha fått besked om vad som egentligen hänt! Verkmästaren mumlade om att svänghjul o stator krockat så det är väl nån japs som glömde Loctite!
Du borde ju få besked tycker man ju! Nu får dom fan fixa detta och lite till på garantin, 6 veckor är jävligt långt just nu.
Tjatade på en mek där senast igår, enligt honom hade dom flesta saker dykt upp och han skulle börja med den i veckorna... Jo tack du, jag har ju ingen panik ändå!Min sista Kawa i alla fall... Frågade uttryckligen om dom kunde börja med den på en gång när dom fick den o självklart skulle dom plocka i den direkt! När jag ringde efter 3 veckor utan att ha hört ett ljud så var den isärplockad dagen innan! Hade vart smidigare att lämna den här i stan ändå med facit i hand!
Jag mekar bara själv, men det tar ändå sjuka tider.
Ingenting finns i lager i Sverige, 80% finns inte i det Europeiska centrallagret så då återstår 2-3veckor per del i leverans och när den deljäveln kommit hem då märker man efter 3 minuters mek att man behöver en till del och ytterligare 3v leveranstid, etc..
Tog 3 månader förra året att reparera KTMen bara för dessa leveranstider + dålig personal som köper hem fel artikel / glömmer ordern.
Nästa gång köper jag nytt, billigare då men kommer nog med min tur att vara utan hoj översommaren.![]()
Jag mekar bara själv, men det tar ändå sjuka tider.
Ingenting finns i lager i Sverige, 80% finns inte i det Europeiska centrallagret så då återstår 2-3veckor per del i leverans och när den deljäveln kommit hem då märker man efter 3 minuters mek att man behöver en till del och ytterligare 3v leveranstid, etc..
Tog 3 månader förra året att reparera KTMen bara för dessa leveranstider + dålig personal som köper hem fel artikel / glömmer ordern.
Nästa gång köper jag nytt, billigare då men kommer nog med min tur att vara utan hoj översommaren.![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |