Jillo
Ny medlem
haloj,har en zx9r med förgasare,nu är det så att den tom varvar utan problem,men kör man med den och ger lite gas,då tappar den orken,hackar typ,stannar man och kör iväg så är den ganska pigg på 1an,för att sedan gå skit på 2an 3an etc igen när man gasar.Fittar man lite med choken under gång så kan man ibland hitta ett läge där den drar på bra,för att sedan gå skit igen när varvtalet ökat.Den "bööar" kan man säga,,något som vet något om detta skojeriet?problemet har väl dykit upp på senare tid kan man säga.
