yamahaR6_03 skrev:2467780hahah det kan inte ha varit mig du såg, för jag får upp min på bakhjulet de e hans som inte går upp
då var det nog din polare som gled o va kaxig ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yamahaR6_03 skrev:2467780hahah det kan inte ha varit mig du såg, för jag får upp min på bakhjulet de e hans som inte går upp
vare de en gul r6 så var det jag, men som sagt jag mena hans r6 de e en blå,Tommy T skrev:2467783då var det nog din polare som gled o va kaxig ....
e man kaxig för att man åker sakta förbi hc nu oxå ?? fyfan då kanske man ska sluta åka för bi där,, ja sakta iallafallTommy T skrev:2467783då var det nog din polare som gled o va kaxig ....
yamahaR6_03 skrev:2467794e man kaxig för att man åker sakta förbi hc nu oxå ?? fyfan då kanske man ska sluta åka för bi där,, ja sakta iallafall
Tommy T skrev:2467798hehehe .. åk var du vill ... tyckte bara att det gick svårt att åka på bakhjulet ..o japp .. gul var den .
skillnaden är stor på å åka och åka !!!!
de ska gå men vet inte vad det är för fel på hans hoj, o de va de som va frågan till alla, om någon vet vad felet är , inte att de 400cc för lite eller att de e fel teknikJiMpA skrev:2467799Slangade en R6 -99 senast idag =) kopplade upp på tvåan. gick flrvånansvärt smidigt! hade dock skjuts![]()
hojen går skit bra i ävrigt tro det är orginal drevning på den men har inte kollat, och är det gpr slipon på den , jag har kopllat upp den på 2an men de e trögt som fan fick ta i som bara den, är det inte du som kör porche??Tommy T skrev:2467811oki .. seriöst .. symptomet med r6an som inte vill wheela .
hur går hojen i övrigt ? är det drag som det ska vara ? har ni kollat drevning ? strypning ? dämpar inställning ? sitter det slipon/powercommander ..etc .etc.. det är nog inget välkänt fenomen att hojen inte går å wheela med , för det går det med det mesta på 2 hjul .
yamahaR6_03 skrev:2467814hojen går skit bra i ävrigt tro det är orginal drevning på den men har inte kollat, och är det gpr slipon på den , jag har kopllat upp den på 2an men de e trögt som fan fick ta i som bara den, är det inte du som kör porche??
den gula corvettenTommy T skrev:2467818japp ... det är jag .. vem är du ?
yamahaR6_03 skrev:2467819den gula corvetten
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |