kraschandburn
www.varvstoppmc.se
När min gixxer 600 inte orkade hjula längre vad det att det var dåligt komp på en cylinder. Kan ju vara nått sånt om du har osis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
eh?Gabor skrev:
yamahaR6_03 skrev:2462671min kompis var och köpte en r6 -00 idag har testat den och den e trög att gasa upp på ettan och går nästan inte att koppla upp den på 2:an någon som vet vad felet kan vara
KalleNorton skrev:2462742Vad har den tråden med bakhjulsåkning att göra?![]()
Lucius skrev:2462756Äsch! Alla vet att 600 cc inte kan köras på bakhjulet med mindre än att de drevas satan!!

Min är drevad en kugg fram och ag gasar upp min på 1:an genom gasa/släpp/gasa-metoden. Funkar utmärkt. Koppla kan jag inte!yamahaR6_03 skrev:2462671min kompis var och köpte en r6 -00 idag har testat den och den e trög att gasa upp på ettan och går nästan inte att koppla upp den på 2:an någon som vet vad felet kan vara
Att behöva ha en 1000cc för att köra bakhjulLucius skrev:2462727Dreva skiten, då - och endast då - kan en 600 köras på bakhjulet!!
Eum...
yamahaR6_03 skrev:2462671min kompis var och köpte en r6 -00 idag har testat den och den e trög att gasa upp på ettan och går nästan inte att koppla upp den på 2:an någon som vet vad felet kan vara
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |