kiwimaddog
Är huvvet dumt får kroppen lida....
AleX skrev:2370968Jag ska ta bilder till dig snart.... de e bara det att det öser ner här just nu...![]()
Ingen brådska.... FYI så tokskiner solen här

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AleX skrev:2370968Jag ska ta bilder till dig snart.... de e bara det att det öser ner här just nu...![]()
d1ce skrev:2370905Fighter min vän, fighter!
-@
kiwimaddog skrev:2371014Testade lite o bedöm själv. vete fan om fighter är rätt väg att gå...
Fast det är klart, färgen är ju inte optimal....
Rosa kanske skulle funkat bättre..?!?
kiwimaddog skrev:2370272Precis tom topicen lyder, Är det möjligt att rädda mitt kåpstag eller är det skroten nästa?
kiwimaddog skrev:2370847Skräms.. antar att det är gjutalu.. finns ingen möjlighet att nån kan ha svetsat ihop ett stag i det utseendet utan att gjuta.. får väl hålla tummarna!!
kiwimaddog skrev:2370272Precis tom topicen lyder, Är det möjligt att rädda mitt kåpstag eller är det skroten nästa?
Palmas skrev:2372041Annars kan det här kanske vara ett alternativ?
http://www.kkracing.se/default.asp?c=shop&cat=23&subcat=40&id=
billigast borde vara en bit plåt och en popnitstång, borde väll gå att få till på ett hyffsat snyggt sätt med lite pysselkiwimaddog skrev:2372145Tackar för tipsen(gäller allihopa)! Bra att veta att det finns stag att få tag på. Dock en Ekonomisk fråga oxå, har inte många kronor att leka med så ju billigare lösning desto gladare är jag!
kiwimaddog skrev:2372145Tackar för tipsen(gäller allihopa)! Bra att veta att det finns stag att få tag på. Dock en Ekonomisk fråga oxå, har inte många kronor att leka med så ju billigare lösning desto gladare är jag!
sportbike skrev:2372304Du bor ju granne med Mc-Proffsen.
Slå en signal till Kenneth på måndag,eller titta förbi o fråga.
Tel: 08-882919
Du får ju ett kostnadsförslag iaf.
Snyggt, vem var det som gjorde det?kiwimaddog skrev:2378995Det gick att svetsa....
Bråkis skrev:2380206Snyggt, vem var det som gjorde det?
Aero-Svets?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär