Går det att köra på bakhjulet med era hojjar?

spectre skrev:
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! du måste ju fan plugga så du kan ta ditt körkort så jag kan köra ifrån dig och din DT50 MX snart.. :gnissla :tungan

Jag kan hacka, kan du motstå mina attacker? :D

spectre skrev:
sjävlklart inte.. du e så soet :)

fan sitt och plugga pojk du måste fan klara kortet snart.. jag har INGEN att köra med.. fixa skiten snart sthlm e inte så långt bort

:pussa

Ska.. ska.. morsan drar väll förhoppningsvis till landet snart (igen) när det är bra väder, då kan vi åka lite. :tummenupp

marcus_136 skrev:
Ap ap ap ! 125a nuva ? :fatta! :7peta

Jag har väl kört ca 50 meter eller nått som längst med 125an , med moppen klarade jag 1km, får väl dra ut o träna mera någon dag :).

Det var nog i särklass det värsta jag hört, 1km? hahah 50cc?? :kocko ojoj, är alla mytomaner i 125 tråden eller, man kan väl hålla sig till sannigen och inse att det går inte att göra vad som helst med en 125:a det var ju en annan kille som sa att han rycker upp sin på 2:an. OJ med stort O säger jag bara! när jag ser 1 km slagning på film då tror jag er!

Fluxir skrev:
ja tror du fuskar med kopplingen... ja plockar upp min på ettan med koppling, sen åker man väl kanske 30m eller nåt, sen behöver det växlas... å eftersom man e lite feg så vågar ja inte försöka... men lite går.. :D

Har du testat "gungtekniken"?
Jag får upp den på ettan utan koppling bara genom att släppa gasen, trycka ner dämparna och gassa igen :)

PollySmurf skrev:
Jag får upp den på ettan utan koppling bara genom att släppa gasen, trycka ner dämparna och gassa igen :)

Och du, opium, varför måste du dra alla över en kam, tycker inte det är så mycket mognare än att vara moppefucko.

Argh, quota sig själv :kocko

PollySmurf skrev:

Helt klart bästa sättet, men jag bromsar rätt hårt med frambromsen, och när gaffeln fjädrar tillbaka är det bara att gasa och rycka :yoparty

opium skrev:
Det var nog i särklass det värsta jag hört, 1km? hahah 50cc?? :kocko ojoj, är alla mytomaner i 125 tråden eller, man kan väl hålla sig till sannigen och inse att det går inte att göra vad som helst med en 125:a det var ju en annan kille som sa att han rycker upp sin på 2:an. OJ med stort O säger jag bara! när jag ser 1 km slagning på film då tror jag er!

hahahahAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA :lol :lol

opium skrev:

Med en scooter har du bakbromsen på vänster sida av styret , något lättare då?

darth_igel skrev:
Helt klart bästa sättet, men jag bromsar rätt hårt med frambromsen, och när gaffeln fjädrar tillbaka är det bara att gasa och rycka :yoparty

Jag går bara upp till 6000 varv på 2:an sen rycker jag ;)

Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...