FZR 1000 94
Jag misstänker att den inte går på alla cylindrar hela tiden.
Tändhattarna nästan faller lös från kablarna, och dom är för korta för att kapa nå mer..
Kan man fölänga dom?
Sitter dom fast i tändspolarna eller?
Hur vet man om alla cylindrar är med..när man kör?
På tomgång så är det ganska stor skillnad på rören när jag mäter med en ir termometer...men dom är ändå varmare än om man plockar bort tändhatten från en cylinder..
Kan dom typ "halvtända"?
Jag misstänker att den inte går på alla cylindrar hela tiden.
Tändhattarna nästan faller lös från kablarna, och dom är för korta för att kapa nå mer..
Kan man fölänga dom?
Sitter dom fast i tändspolarna eller?
Hur vet man om alla cylindrar är med..när man kör?
På tomgång så är det ganska stor skillnad på rören när jag mäter med en ir termometer...men dom är ändå varmare än om man plockar bort tändhatten från en cylinder..
Kan dom typ "halvtända"?