Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mark skrev:Tjena!
Lek med tanken att mäklaren råkar berätta namnet på den som jag lägger bud mot. Är det då ok att ringa upp honom för att höra efter hur långt han vill gå tex.?
Det gäller en lgh.
Personligen tycker jag det vore fair om jag kunde kontrollera övriga budgivare vid en budgivningFinns ju något som kallas "öppen budgivning". Dvs alla som är med och budar får via mäklaren reda på övriga spekulanters bud. Oftast brukar dessa spekulanter inte presenteras för övriga budgivare med namn/tel av någon konstig anledning![]()
Är inte helt säker, men tror att mäklaren vid förfrågan måste kunna lämna ut namn på övriga budgivare!
Jag har för mig att det är så numera ja.
När jag skulle köpa hus så hoppade jag av ett flertal budgivningar och blev efteråt kontaktad av mäklarna som förklarade att "den andra budgivaren har problem att få lån så du kan få köpa för ditt sista bud"
Om det hade hänt i en eller två budgivningar, men det hände i nästan alla jag hoppade av och det var ändå på den tiden alla fick låna...
Det slutade med att jag köpte ett hus efter att ha prutat på utgångsbudet.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |