Gå ut i sthlm. Vardå?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Tänkte svinga några bägare och sedan svina de lurviga i hufudstaden nästa helg. Var ska man gå? Polarna säger att vi ska gå till ett ställe med stort dansgolv, mycket lampor som blinkar och riktigt mycket snygga tjejer. Finns det några sådana i sthlm? De hade även sett www.alarma.nu och tyckte att det verkade shysst.. (iag med tanke på damer...)..

Vart ska man gå?

- Johan

Ställen att gå ut på.......tjaaaaaaaa.............Blue Moon Bar funkar alltid ! Jag tycker det är kul på Karlsson o Co raggningslätt eler inte............sen var det hur kul som helst på Cliff Barnes.....dock inget dansgolv....det var stolar och fönster som gällde ! :) Är ju inte ute så ofta i stora staden...men lite tips iaf ! :cool:

Det beror helt på vad ni är ute efter.
Flotta ställen som tar mycket i inträde, med mycket snygga dizzande brudar, rör er i innerstan.
Schyssta ställen med bra rock och vanliga människor som ser ut som hårdrockare, välj södermalm.
Hela Götgatan är ju en stor träff, men dock så stänger pubarna där mellan 2 och 3. Men då kan man ju röra sig inåt stan och till placen som har öppet till 5, för att sen röra sig till söder igen och gå på svartklubbar som har öppet till 12 nästa dag.

Alarma är helt okej!!
Har varit där ett par ggr i sommar, kan bara rekomendera! =)
/Niklas

Ja Malmskillnadsgatan finns kvar, det är trots allt inte så ofta som gatorna byter namn i Stockholm... :p :whip

:7peta

Nu var det ju ett tag sen jag bodde i Sthlm, men finns inte Heaven kvar (endast fredag om jag minns allt) osså hette de Club 25 Lördagar tror jag. "kungsgatan" Granne med det så fanns det ett ställe som heter Fashing "vet ej stavningen" en skön Jazzclub, du läste rätt Jazzclub.

Gillar du tonårstjejer & lättraggat så tyckte jag Kickis Bar & ????? på kunsgatan var OK, sen fanns det nå som hete Monkey Bar som det fanns tonårs tjejer på oxå, minns ej gatan.

Collage var rätt OK oxå 200 m från sture plan.

Nu kan det ju vara så här att vissa av dom här ställena är borta, nån Sthlm som kan uppdatera listan min

BMB
Cliffan
Sture
East
Cafét
Berns
Hilife
Naglo
Alarma

R1 Uffe skrev:
Nu var det ju ett tag sen jag bodde i Sthlm, men finns inte Heaven kvar (endast fredag om jag minns allt) osså hette de Club 25 Lördagar tror jag. "kungsgatan" Granne med det så fanns det ett ställe som heter Fashing "vet ej stavningen" en skön Jazzclub, du läste rätt Jazzclub.

Gillar du tonårstjejer & lättraggat så tyckte jag Kickis Bar & ????? på kunsgatan var OK, sen fanns det nå som hete Monkey Bar som det fanns tonårs tjejer på oxå, minns ej gatan.

Collage var rätt OK oxå 200 m från sture plan.

Nu kan det ju vara så här att vissa av dom här ställena är borta, nån Sthlm som kan uppdatera listan min

Det var ett tag sedan du var nere i huvudstaden!
:D

Wow! R1 Uffe! Vilken flashback, får ju nästan en nostalgisk tår i ögat. :D

Värsta nostalgitrippen från R1uffe ! Det var ett tag sen du var här o "gjorde stan" va ?
Dom ställen du nämnde var riktigt populära för studentfester för 10år sen.. vilka minnen.... tårar i ögat.

Helt ok ställen tycker jag är,
BMB (Blue Moon Bar)
Laroy
Buddha (Gamla Bibblos)
Window
East

Dock kostar nästan alla ovan 100:- inträde så det blir ju ingen clubhopping om inte plånboken innehåller mycket $ !

/Nitrous

Håll dej IFRÅN:
Cliffan
Sture
East
Cafét
Berns
Hilife
Naglo
Alarma och
Karma Så är chansen ganska stor att du missar det där med kind pussar,dizzande brudar, mils långa köer och herrejösses inträden.

Garbos var rätt kul men det ligger ju inte i city.
trångt men mysigt, vanligt folk- Ängelen

Last edited:
Hotellet *inget dansgolv men trevligt ställe*
Galaways *Pub*
The Loft *Pub*
Patrica *grymt bra musik typ 666, Brooklyn bounce, hypertrax * 25 år att komma in på lördagar*

Åk verkilgen inte till Garbo, var där igår och det sög phett, och sunkiga lokaler.... :(

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...