Gå upp 7 kilo muskler på 9 veckor!

På någon människa kanske.. Känns jävligt overkligt. Men det finns säkert få unnade människor med sådana gener.
Men det där är ju knappast något medel och är väl mest till för att skapa rubriker.

Känns ju verkligen nyttigt oxå, som jag har fått lära mig så är det väl så att om man vill lägga på sig ett kilo muskler, så måste man även lägga på sig 1kg fett o 2kg vatten, så då skulle man ju öka 36kg på 9v.

Eller har jag blivit lurad...?

Ricken skrev:
2553711 Känns ju verkligen nyttigt oxå, som jag har fått lära mig så är det väl så att om man vill lägga på sig ett kilo muskler, så måste man även lägga på sig 1kg fett o 2kg vatten, så då skulle man ju öka 36kg på 9v.

Eller har jag blivit lurad...?

Aa du har blivit lurad, 28 kg borde det väl troligtvis bli då. 7kg muskler + 7 kg fett + 14 kg vatten = 28 kg total vikt.

satte mackan i halsen när jag läste det, jävla spinkiga dokkusåpatönt borde pröva metoden själv om den är så jävla effektiv :huvet

Skitsnack säger jag (Arnold skulle klara det, men så är han ju Gud också :tummenupp )

Det står ju att det är snittet... Är nog inte alls omöjligt, vi känner nog inte till hälften av kroppens alla funktioners möjlighet att påverkas vid detta laget.
Jag skulle nog vara klippt och skuren för detta testet då jag har bra grund att gå ifrån= inte mycket kroppsfett och lagom grundkondis. Det är nog värre för Patrik 27 som väger 90 kilo med ett alldeles för högt BMI.
Jag har själv varit med om att gå upp 6 kilo på 8 veckor (dock INTE muskler) genom annan kost, men även gått ned 7 kilo på snart 6 månader med bara minskat sockerintag. Ser man till min vikt så är det hög procent iaf...

Det där var ju verkligen en givande och uttömmande artikel. Inte en chans säger jag.

Inte en chans i världen att man gör det på bara kost och träning. :lol

Det finns förvisso "mirakelmedel" men inte ens med en serie sådana kombinerat med optimal träning, kosthållning och sömn gainar man 7 kg ren muskemassa på 9 veckor. Nästan underhållande löjligt att hävda det. Om så ens vore fallet skulle kroppens hud inte hinna med och man skulle se förjävlig ut med alla bristningar.

Nää, humbug, kvacksalveri och jäkligt taskig research är det enda den artikeln säger mig.

/Olzki

Last edited:
Jag tror på den. Kanske inte så mycket i muskelmassa. Men kroppen är inte dum man måste lura den.

Last edited:
fan inget problem att gå upp 7 kg på nio veckor... men i ren muskelmassa, garanterat inte. Kan ju inte gå upp mer än 5kg ren muskelmasssa på ett år ..

mini-knutten skrev:
2553965
Skitsnack säger jag (Arnold skulle klara det, men så är han ju Gud också :tummenupp )

Ja men han körde ju andra saker än bara träning och kost så...:rolleyes:

Nej vilket skitsnack... är en metod metod för dockusåpa-brats.:näsblod

Brandstr skrev:
2565001 hur menar du? utveckla gärna

alex
Metoden var på tapeten för 10 år sedan eller nåt sånt. Undersökningar (om jag inte minns helt fel) har visat att insulin är anabolt hos djur.
Men det har sedan visat sig att insulin inte är anabolt hos människan, det var väl lite det som var tanken med metoden att äta väldigt mycket så att man utsöndrade mycket insulin. Visst går folk upp i vikt av den metoden, men kanske inte riktigt på det sättet man önskar.

Däremot är insulin antikatabolt i samband med träning.

att gå upp 7kilo ren muskelmassa på 9 veckor är ju fan totalt omöjligt utan knark! (lär inte gå med knark heller för den delen.. ) Finns inte en chans att det går, vem som helst tränar kan bekräfta det.

Det är samma sak som att dietmetoderna menar på att "du kan gå ner 10 kilo på bara 5 veckor.... minst 5 kilo av dom är ju typ vätska som hålls i kroppen.. :P så alla kan vrida på det..

Tränar 3 gånger i veckan, kör relativt hårt varje gång tycker ja.. blir rejält trött... äter protein-tillskott regelbundet, har haft några kurer kreatin och inte fan har jag nånsin gått upp 7 kilo ren muskelmassa under ens ett år...

Ett tidigt aprilskämt helt enkelt, inget annat :)

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back