Gävle OPEN!!!!!

• Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
För racetokiga....:slicka
Lördag kväll är det Gävle OPEN. Samling 19.00 vid GÄVLE mc:s lokaler.
Ska själv dit efter att ha tittat på Lazzat på Lunda i morgon. Uppsala open kommer att gå av stapeln den 27Sep på Lunda eller Tierp....
2st veckor senare blir det raceavslutningsfest på FREDMANS och den får man inte missa.
Om det ska med någon till Gävle bör vi ju åka kl:18.00 från Max fulltankade och ivriga.
Ni som föredrar flaskan :öl
Kan ju stanna hemma.
Tänk på dagen efter bara :zpy

Det kanske bör noteras att om man kommer senare än klockan 19 finns det risk att man inte får plats i stegen. Kom gärna några minuter innan 19 och "shoot some shit".

:tummenupp Förstår vad du menar.

Men i år är jag inte lika sugen att vara med min lilla hoj så jag blir inte så sur" :finger " som jag var förra året :D

Åker mest upp för att titta....

Mén man vet ju aldrig om jag plockar ihop en 1000cc klass :bow

Bara det inte regnar....

En gsxr med stressfläkt och stödhjul vann. Polisen var lite påträngande så det blev inte klart förrän i 3-tiden på morgonkvisten.

<edit> 24 anmälda hojar </edit>

Rigge skrev:
Å gissa vem som fick köra mot stödhjulhojen i första repan då??? :mad:

Jä*la sopa! ;)
Trots segerbonus lyckades du inte klå Enkrantz.

Du hade ingen vidare dag igår.... :fakta

Hur gick det i övrigt på GO? Jag svek för krogen när bärsen tog slut strax före 01:00.

Flåklypa skrev:
Jä*la sopa! ;)
Trots segerbonus lyckades du inte klå Enkrantz.

Du hade ingen vidare dag igår.... :fakta

Hur gick det i övrigt på GO? Jag svek för krogen när bärsen tog slut strax före 01:00.

Hade du inte vart så full hade du kanske vetat.... :öl

Blixt och dundershow i första repan mot Erik, massor med grepp på 67'an. 402 meter burnis mot Denna i kvarten på R80. Var bara 6 grader inatt. Körde upp race-soppa för 400 spänn.

andersbrink skrev:
Blixt och dundershow i första repan mot Erik, massor med grepp på 67'an. 402 meter burnis mot Denna i kvarten på R80. Var bara 6 grader inatt. Körde upp race-soppa för 400 spänn.

Den mot Erik såg jag....hans gas strulade ju. Iofs var det en rätt klar tjuvstart från hans sida. Det var ju spännande att dom hade lagt in ett knäskrapsmoment efter mål också.

Det är väl Iofs det enda sättet att få dig att svänga ;)

Flåklypa skrev:
Men jag åkte ju ner på krogen JUUUH.
Kom igen nu....berätta resultaten.

Förresten. Förlusten i GO var väl inte den som sved mest igår? :D

// Rigges Sugardaddy

Det som sved va regn och kyla i Tierp och på G-O, men jag är nöjd ändå, gick dessutom + utan att vinna pengar av dig. Vann ett ryggskydd + kedjespray på startnumret.

Flåklypa skrev:
Jag sade ju det!

Hur gick det nu. Enkrantz vann på sin standard gathoj, men hur gick det i övrigt?

Hungrig förresten? Pappa kanske kan bjussa på något på Maggis....

Standard?? Jojojojoo :p

Vet inte om alla gillar om man lägger upp namn... men en grå ZX12 med gas kom 2:a. Sen har jag inte riktig koll på hur det gick. Jag är nog lite yr...

Hungrig är jag!!! Men jag kan betala själv (om du lånar ut pengar :crash jag har inga kontanter på mig) Men bara nån korv eller nå för mamsen bjuder mig på mat om ett tag.

Tuffast på Gävle Open var nog vi Uppsalabor :cool: som stod ut med att åka i spöregn. Och det bara för att en med nya gröna kåpor, och en tjockis med grå zx12:a sniffat förmycket på Lustgasen :skrämd påstår att det är fint väder i Gävle . Lilla Blå/vita Gixxern som bara fick toura upp sin racesoppa hela dagen. Gick ju åt en del när vi ledsande o drog så fort det gick i blötan från Valbo mot kära U-a igen.
Kul att höra att det blev race av i alla fall. Själv somnade jag sött efter att tagit en värmande :öl ...... när vi kommit hem då förstås

Syns i Österbyruk den 27:e för Uppsala OPEN då helst utan Poliser och regn.....

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...