Gängtapp M10*?? Vart köpa?

I filtret på vänster sida. Min länk visar endast M10x1,25.
Däremot kan man ju tycka att dimensionen även borde stå med i produktbeskrivningen.

Nu såg jag det! Har nog aldrig hänt att jag missat obligatoriska dimensioner på saker och ting på Internet förutom gängtapp på Mekonomen. Antingen så är det Mekonomens fel eller är det bara jag? Som Ulf Brunnberg brukar säga. :3freak Ringde både Mekonomen i Älvsjö och i Segeltorp men det sa att de inte hade gängtappar. Är så less på Mekonomen-personal, inte första gången de är vilse i pannkakan!!

På ebay finns nästan allt. :)
20kr för två gängtappar M10x1,25 inklusive frakt om du har tålamod att vänta.

http://www.ebay.com/itm/2x-High-Spe...063?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ce35fb50f

Har du bråttom och är snål fungerar det säkert att åka till en mekanisk verkstad med en påse bullar så ordnar det sig säkert. :)

Leverans 2-4 veckor.. Nej tack, men tack ändå! By the way så ser de begagnade och rostiga ut?? Just gängtappar köper jag inte på Jula, Feltema eller E-bay leverantör med osäker kvalite från Kina.

Vill bara berätta att Biltemas sats är så jävla dålig! Gängsnitten hade grader och funkade skit trots stöd i svarv. Kanske var bara min sats dålig men de räckte för mig. Spara på sånt är dumt har jag nu fått lära mig :(

Länk

Åtminstone i Stockholm får dom hem beställningsvaror till butik samma dag om man ringer innan lunch.

Frågor på det?

Det har jag missat, sortimentet är inte så uselt som man kunde tro.
Ibland ska man ha någon udda gängtapp/snitt och om man inte vill ge sig iväg så långt så går det ju att beställ till butik, det handlar bara om att inte ge sig...

Frågan är ju hur kvalitén är på deras verktyg, priset är ju hyfsat iaf.
Fabrikat framgår inte på hemsidan vad jag kan se, någon som vet?

/A

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back