har fått gängpaj i ett tändstiftshål... Förra ägaren hade dragit i ett stift snett
har funderat på att plock lös toppen och köra helicoil men hörde nåt om att temperaturerna inte var bra för helicoilen... sen nästa fråga är ju hur invecklat är det att demontera toppen? lär jag lös med kammen också ? och hur svårt blir det att montera ihop det? jag är inte så hemma på att börja öppna motorer och sånt så tänkte pröva lyckan här och se om det finns nån som har lite tips till en vilsen men körkåt stackare 
har funderat på att plock lös toppen och köra helicoil men hörde nåt om att temperaturerna inte var bra för helicoilen... sen nästa fråga är ju hur invecklat är det att demontera toppen? lär jag lös med kammen också ? och hur svårt blir det att montera ihop det? jag är inte så hemma på att börja öppna motorer och sånt så tänkte pröva lyckan här och se om det finns nån som har lite tips till en vilsen men körkåt stackare