Gängkrig!

Nä nu tror jag Rebbex slog huvudet när hon klota. Iofs kanske Mr k Wallraffat sig in bland killarna och är i grund och botten en Pinkey:va

Tvivlar på att han är en Pinkie, men däremot skulle jag inte bli förvånad om jag såg honom i damkläder, men bara för man är dam betyder ju inte att man är nån jävla pink lady... Iofs har jag väl inget direkt bevis på att det argumentet stämmer för jag e allt annat än en dam, but still!:yoparty

Tvivlar på att han är en Pinkie, men däremot skulle jag inte bli förvånad om jag såg honom i damkläder, men bara för man är dam betyder ju inte att man är nån jävla pink lady... Iofs har jag väl inget direkt bevis på att det argumentet stämmer för jag e allt annat än en dam, but still!:yoparty

Är tyvärr tvungen att upprepa mig:rolleyes:

Hur mycket man än vill så är det svårt att få hår MELLAN brösten:arsele

Och det kommer från någon som utan att blinka klippte och klistrade in den av sin ledare angivna texten "Våga vägra rosa" i signaturen. :lol

Den som myntade uttrycket "våga vägra rosa" och var den första att skriva det i sin signatur en vecka innan gängkriget bröt ut var JAG, Rebex - The One And Only super deadly mega ninja:yoparty

Den som myntade uttrycket "våga vägra rosa" och var den första att skriva det i sin signatur en vecka innan gängkriget bröt ut var JAG, Rebex - The One And Only super deadly mega ninja:yoparty

Ok. Då vet vi vem den riktiga Ledaren är. :Bugar Alla andra med den signaturen är alltså medlöpare som inte vågar tänka själv. ;)

Och det kommer från någon som utan att blinka klippte och klistrade in den av sin ledare angivna texten "Våga vägra rosa" i signaturen. :lol

Det var RebeX som myntade uttrycket (Cudos) och det har inget med att "följa" någon, utan att ha ett eget val att inte vara någons Biatch utan vara sin egen "Herre". Mar du inte förstått detta palle så har du lite att läsapå ...:tummenupp

Nu flyttar jag de inläggen till gängkrigstråden.

Min signatur må vara lite hängaruntig, men den är samtidigt unik.

Nu är det nog dags för Palle71 att bli lite småskrajsen tror jag.
Eller inte!?

Det var RebeX som myntade uttrycket (Cudos) och det har inget med att "följa" någon, utan att ha ett eget val att inte vara någons Biatch utan vara sin egen "Herre". Mar du inte förstått detta palle så har du lite att läsapå ...:tummenupp

Nu flyttar jag de inläggen till gängkrigstråden.

Vars var dem innan?

edit: Hittade ursprungstråden!

Last edited:
Det känns inte riktigt som att det är accepterat att ha en signatur som säger Prospect. Därför har jag den lilla rosa istället, med en liten personlig touch.
Dessutom är det inte alltid helt fel att bara glida med. Lett har jag gjort och kommer att göra igen.

Jag tycker pråspekkt är lika löjligt som hängaraund ....

Back