jamospeakers
Ny medlem
Hejsan var vid macdonalds i Upplands Väsby (rondellen) idag. Såg ett stort gäng motorcyklar, ca 20st. Var det några här ifrån? Hälften hade suzuki, några ducati monster och en yamaha. Är förövrigt ny här 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
berggren_martin skrev:På tal om gängbildning, har ni sett de där fjortisgängen på eu-moppar som håller på att invadera Sverige? De är helt livsfarliga, zickzackar runt om en från alla håll och kanter när man promenerar till stan. Sen kör de ofta lite småfulla, utan hjälm och med en eller två passagerare. Som tur är har de inte lärt sig hur man trimmar än tror jag
/Martin
Hata eu-moppar!!
jamospeakers skrev:Hejsan var vid macdonalds i Upplands Väsby (rondellen) idag. Såg ett stort gäng motorcyklar, ca 20st. Var det några här ifrån? Hälften hade suzuki, några ducati monster och en yamaha. Är förövrigt ny här![]()
berggren_martin skrev:På tal om gängbildning, har ni sett de där fjortisgängen på eu-moppar som håller på att invadera Sverige? De är helt livsfarliga, zickzackar runt om en från alla håll och kanter när man promenerar till stan. Sen kör de ofta lite småfulla, utan hjälm och med en eller två passagerare. Som tur är har de inte lärt sig hur man trimmar än tror jag
/Martin
Hata eu-moppar!!
92km/h är ju inget alls för en moppe. MIn klasskompis mojjped går i 160 men det är från mätaren så dte är kanske ca 140.... Totalt livsfarligt.twinner666 skrev:trimmar gör ju firmorna som säljer domhelt livsfarligt
kolla artikeln...
http://sn.se/i.php?artikel=42228&avd=101&p=&val=158
BaGeL skrev:92km/h är ju inget alls för en moppe. MIn klasskompis mojjped går i 160 men det är från mätaren så dte är kanske ca 140.... Totalt livsfarligt.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |