Gälleråsen filmen

Gelleråsen verkar jätterak och tråkig för att vara en bana.. Och tydligen har jag varit där också.. :rolleyes:
 
Kör man bara lite fortare än på Rörken så svänger det rätt bra på Gåsen. :mattias
 
Är det jag som har slagit knut på sladden eller är det en långsam lina :confused: 2,67 kB/sek :skrämd
 
R6-Drutten skrev:
Det är en långsam lina......, men det här är ju inte filmen från Gälleråsen... :confused: utan sista racet från Tierp..eller.. :confused: Jocke kanske har blandat i hop det.. :tummenupp
Precis vad jag försökte antyda.. :D
Fast Bingo kanske har rätt och det bara är jag som förstår ironi.. :eek:
 
Eeeehhhh, pinsamt :o . Nu förstår jag varför en polare sa att det ju inte var någon hollywood produktion direkt :whip

Sorrry guys!! Laddat ner och donat och så fick ni den skit filmen...

Hrmf... återkommer alldeles strax...
:( Jocke
 
Mouahaha!! Så fel det kan bli! :rofl


Ugluk: Yupp. Det är bara du som förstår ironi. :p
 
URRJocke skrev:
Eeeehhhh, pinsamt :o . Nu förstår jag varför en polare sa att det ju inte var någon hollywood produktion direkt :whip

Sorrry guys!! Laddat ner och donat och så fick ni den skit filmen...

Hrmf... återkommer alldeles strax...
:( Jocke
Skitfilm o skitfilm vet jag väl inte.. Lite skakig kanske, men det var ju vackert folk som avbildades till och från.. :D
 
Schyssta filmer Jocke! :tummenupp

Enda nackdelen är att man längtar tillbaka till banan när man ser det där. :(
 
Såg ju jättemysigt ut. Fan! Jag ville ju så gärna hänga med.. :mad:
Det blir fler tillfällen hoppas jag.
 
Ja....vad säger man..... :D :D jag VET vad jag kommer att göra nästa sommar så mycket det går..... :rock :rock

Man tackar för filmen Jocke... :tummenupp :tummenupp
och Tom för den "snabba"...... :D
Man kanske ska behålla R:6an ändå :confused: den är ju faktiskt ganska snabb ju..... :D
 
R6-Drutten skrev:
Ja....vad säger man..... :D :D jag VET vad jag kommer att göra nästa sommar så mycket det går..... :rock :rock

Man tackar för filmen Jocke... :tummenupp :tummenupp
och Tom för den "snabba"...... :D
Man kanske ska behålla R:6an ändå :confused: den är ju faktiskt ganska snabb ju..... :D

Tja ba,
Du, jag har en SVCD skiva till dig. Ring så är det bara att komma och hämta.
:) Jocke

PS Guld Tom. Min site ligger bara på en PC hos en kompis DS
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top