Gälleråsen 29/8 - Bilder!

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Här kommer då äntligen fredagens bilder :näsblod Bättre sent än aldrig :rolleyes:
Ljuset var nog aningen bättre denna dag. Bilderna är oredigerade (bortsett från förminskade och taggade) och ahead höll även denna gång i kameran ett par gånger..
Pma för bilder.. Helt ok att ladda ner, men hojta gärna till :tummenupp (Som vanligt vill jag bli nämnd som fotograf)..

(Har fler bilder på dig som kraschade efter ejes. Dock inte på själva kraschen.. Hoppas allt gick bra med dig..)

Håll till godo :tummenupp
http://picasaweb.google.se/foto.emelie/GLlerSen080829#
 
Yesssss:tummenupp
Kanonbilder!

Å gubben fick va me på ett helt gäng.
Man tackar å bockar:bow
 
Härliga bilder Emilie:tummenupp

Shysst att du tar dig tid att fixa sånt här,,, you rock:yoparty
 
Snyggt jobbat Emelie, synd att jag inte kom med... nästa gång kanske.

Så najs att det finns folk som köper dyra kameror och plåtar som galningar.
 
En hel del schyssta bilder! Men så går det väl om man kör med Canon. Till och med Putterazzi himself fastnade! Bild 39 (img4892).

Fortsätt på den inslagna vägen, men bli inte FÖR bra bara är du snäll. (Du får all cred men det kanske är Ahed som ska ha beröm? :-p )
 
Tack igen Emelie! Det är så kul att få uppleva allt en gång till när man kollar på bilderna! Dessutom lär man sig väldigt mycket genom att se hur det FAKTISKT ser ut! Bilderna ljuger ju inte! Verkligen tur att det finns såna som du som orkar lägga ner så mycket jobb på det! Verkligt fina bilder. Jag har kopierat över en del och lagt i min egen dator, men ditt namn står ju på dem så det syns vem som fotade. Är det OK?:yoparty
 
För er som mot förmodan har missat det finns torsdagens bilder här :
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190925

Snyggt jobbat Emelie, synd att jag inte kom med... nästa gång kanske.

Så najs att det finns folk som köper dyra kameror och plåtar som galningar.

Du var ju inte där...


:hihi

Härliga bilder Emilie:tummenupp

Shysst att du tar dig tid att fixa sånt här,,, you rock:yoparty

Tack så mycket :)

En hel del schyssta bilder! Men så går det väl om man kör med Canon. Till och med Putterazzi himself fastnade! Bild 39 (img4892).

Fortsätt på den inslagna vägen, men bli inte FÖR bra bara är du snäll. (Du får all cred men det kanske är Ahed som ska ha beröm? :-p )

Tack så mycket!
Man kan nog aldrig bli för bra :tungan Jo, ahead får ta åt sig lite av all cred.. Han fotade de pass när jag körde + ibland nåt pass innan/efter :)

Tack igen Emelie! Det är så kul att få uppleva allt en gång till när man kollar på bilderna! Dessutom lär man sig väldigt mycket genom att se hur det FAKTISKT ser ut! Bilderna ljuger ju inte! Verkligen tur att det finns såna som du som orkar lägga ner så mycket jobb på det! Verkligt fina bilder. Jag har kopierat över en del och lagt i min egen dator, men ditt namn står ju på dem så det syns vem som fotade. Är det OK?:yoparty

Kul att man kan glädja några.. Det är liksom lite meningen :)
Det är helt ok :) Pma din mail så kan jag skicka över dom i full upplösning om du vill det?
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top