MickeG skrev:2383899Vi har fått en del återbud pga folk har vurpat tidigare i sommar och ej kan vara med.
Först till kvarn...
medelgruppen 3st platser
snabbgrupp 1 st plats
race 1 st plats
*Mellangruppen verkar farlig Krachkungar allihopa! 3av 20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MickeG skrev:2383899Vi har fått en del återbud pga folk har vurpat tidigare i sommar och ej kan vara med.
Först till kvarn...
medelgruppen 3st platser
snabbgrupp 1 st plats
race 1 st plats
ja eller så har dom slut på semestern o ska ha nåt bra o skylla påLawner skrev:2384428*Mellangruppen verkar farlig Krachkungar allihopa! 3av 20![]()

Du kan parkera släpet vid våran stuga under natten om du vill, vi har ju våra hojar där också. Se bara till att den ordentligtMC Doktorn skrev:2384884Vågar man lämna släpet med hoj på depåområdet över natten.![]()
Lawner skrev:2384428*Mellangruppen verkar farlig Krachkungar allihopa! 3av 20![]()
ja jag skulle med behöva lämna släpet där över natten..MC Doktorn skrev:2384884Vågar man lämna släpet med hoj på depåområdet över natten.![]()
. Finns det nån lista ni vill lägga ut så man ser vilka som kommer? Ska bli mycket kul i alla fallAlla grupperna är fullbokade, tyvärrHanneZ skrev:2396639Finns det platser kvar? Jag fattar inte på websidan om man kan boka enbart en av dagarna på gälleråsen?
Jag kommer! Troligen med två uppsättningar Bridgestone slicks som jag hårdtestas.750-R skrev:2396574Verkar som det blir åkning på Åsen i 2 dagar. Finns det nån lista ni vill lägga ut så man ser vilka som kommer? Ska bli mycket kul i alla fall
trots att det är 55 mil enkelväg. Vi ses!
Swedie skrev:2398188Jag kommer! Troligen med två uppsättningar Bridgestone slicks som jag hårdtestas.
Alicia skrev:2399961Inget förbannat regn!!!
Jag har inga regndäck så om det blir regn kommer jag inte få köra något mer i år![]()
Här kanske!!!!750-R skrev:2400419Nu äre bara å vänta in denna trevliga stund för oss gasglada. Lite tips på att "ta med grejer" brukar ju va bra. har för mej att i nåt forum fanns det en lista på typ 60 punkter att bocka av när man packar, nån som har bättre minne än mej vart den är? Annars glömmer man väl hälften. Vi ses snart![]()
Vänta länge med att svänga så missar du den nya fina bulan mitt i svängen och får med dig fart ut så det räckerLawner skrev:2400367nejdå klart att det inte blir regn!
Det blir sådär lagom varmt så att och en torr fin bana. Ejes ska besegras och jag ska ta mig fan få lite fart med mig ut på rakan hatar den satans kurvan!
Härligt att du kunde hänga med micke vi ses på måndag750-R skrev:2400419Nu äre bara å vänta in denna trevliga stund för oss gasglada. Lite tips på att "ta med grejer" brukar ju va bra. har för mej att i nåt forum fanns det en lista på typ 60 punkter att bocka av när man packar, nån som har bättre minne än mej vart den är? Annars glömmer man väl hälften. Vi ses snart![]()
Jag kan visa hur man inte ska göra attackera den för 3veckorsen med 3st komprimerade ryggkotor som resultat är sjukskriven men laddadsandstream skrev:2400816Vänta länge med att svänga så missar du den nya fina bulan mitt i svängen och får med dig fart ut så det räcker
Själv ska jag försöka komma på hur jag ska attackera svackan efter Ejes, slår alltid av lite där när kroppen ska flyttas![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |