Gällande ang bilderna ifrån Eskiltuna Gröndal

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Hej

Får börja med att be om ursäkt till alla som väntar på alla de bilderna som ev togs av mig när 2 deltävlingen i Supermoto gick i Eskilstuna. Pga vissa omställningar i mitt förhållande med familj mm har inte foto varit prio 1. Obs meddelar när de är uppe. Kommer även låta den som vill ladda ner de bilder man vill ha gratis, enda kostnaden när man gjort det är ett tack vilket skulle uppskattas. Hoppas på nya friska tag 11sept på en ny bana & fler roliga ställen att fota ifrån! Hoppas kunna hinna med att ladda upp så de kan vara uppe till måndag! :)

Last edited:
fan va najs. har kollat din hemsida nästan varje dag i hopp om att det kommit bilder. du brukar få till riktigt schysta bilder. strålande jobb.

// Tapper #44

Här är bilderna för solo, bara ladda ner de ni vill ha som lite plåster på såren för förseningen!

http://tlphoto.zenfolio.com/f694886369

Quad & 85cc kommer jag ladda upp ikväll

Observera att bilderna är oredigerade & kommer direkt ur kamera. Bilderna får endast användas till privat bruk. Fotografen äger fortfarande rättigheterna till bilden. Skall bilden/bilderna användas i reklamsyfte skall man kontakt mig.

I like...

Coola bilder.

Hittade dock bara några få på mig. Får försöka ta mig upp i täten nästa gång så hamnar jag kanske i blickfånget.

schysta bilder som vanligt. tack som fan.

ola, förlåt. men du fick en schyst skrotbild på kuppen iaf :D

Mackhé länk

Här är bilderna för solo, bara ladda ner de ni vill ha som lite plåster på såren för förseningen!

http://tlphoto.zenfolio.com/f694886369

Quad & 85cc kommer jag ladda upp ikväll

Observera att bilderna är oredigerade & kommer direkt ur kamera. Bilderna får endast användas till privat bruk. Fotografen äger fortfarande rättigheterna till bilden. Skall bilden/bilderna användas i reklamsyfte skall man kontakt mig.

Tja, orkar du sortera bilder på mig under säsongen så kan jag lägga en länk dit från min hemsida

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back