GÖTEBORG: SV650s & KTM 660 stulna 3/5.

DrGonzo skrev:
Glada nyheter!!!... Just nu känns det dock som allt det där spelar mindre roll... Hojen är hemma och det e fortfarande sommar!!! :Rockbanan :Rockbanan
Kul att höra om en historia som slutar relativt lyckligt! Särskilt om du bara hade trafikförsäkring! :tummenupp
:banana Grattis! :squid Ha't så kul på sommarvägarna! :banana

DrGonzo skrev:
Glada nyheter!!! I natt runt 03-snåret stormade min rumskamrat in på rummet: "Bäst du tar det här, det e från polisen. De har tydligen hittat din hoj." Trodde först det var ett oerhört grymt skämt. Jag hade ju vid det här laget mer eller mindre gett upp hoppet. Men mycket riktigt: "Mitt namn är Martin "Nånting", jag har en fin blå Suzuki SV stående framför mig i en lokal i Kortedala (tror han sa jugoslaviska fackföreningen eller nåt liknande). Kan det vara något av intresse?" Lite dum fråga va =D

Just nu känns det dock som allt det där spelar mindre roll... Hojen är hemma och det e fortfarande sommar!!! :Rockbanan :Rockbanan

Kul att du fick tillbaka hojen, trots att den var lagd. tänk om den blivit slaktad i stället.

inga spår efter KTM'en ? ingen förhörd eller gripen ? bara spana på dem som har lokalen. lycka till :tummenupp

wonderwizard skrev:
Kul att du fick tillbaka hojen, trots att den var lagd. tänk om den blivit slaktad i stället.

inga spår efter KTM'en ? ingen förhörd eller gripen ? bara spana på dem som har lokalen. lycka till :tummenupp

Jaa hemska tanke.. Det blir att lämna in den hos Suzuki så får de byta ut alla pajade lås. Hoppas det inte blir löjligt dyrt bara... Nej, ingen KTM. Den var ju som tur e försäkrad så den är nog IF:s egendom vid det här laget ivf. Jag pratade mest praktiska saker med polisen så jag vet inte om de grep ngn.. kan ju bara hoppas på det. Han sa något i stil med "Det är ett helt gäng här i lokalen men självklart ingen som vill kännas vid hojen."... jaja jag får förhoppningsvis mer info snart.

Ja! en som får ett trevligt slut!

Fy fan vad kul att du fick tillbaka den! skönt att höra! tråkigt att KTM hojen fortfarande är borta :( men lite lycka får vi känna åt dig! :)

/Regards Cel

DrGonzo skrev:
tror han sa jugoslaviska fackföreningen eller nåt liknande

Så en hel förening är kriminella, hoppas det inte är dom jag bor granne med bara :gnissla

Det är kul att få tillbaka hojen! (Tills man FB säger att skadorna inte uppkommer vid en stöld, som det gjorde för mig :gråta )

grattis!!!! :tummenupp Om den blev upphittad i kortedala så kan det ju vara den jag såg åkandes nedför burmabacken? jaja,grattis i alla fall

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT