Olko
Envåldshärskare
Tjenare. Nu har jag äntligen börjat få lite ordning på min fzr, men det har dessvärre uppstått några problem. Hojen har stått i nästan två år och den har skyfflats in och ut ur varm och kallgarage under den tiden. Detta har resulterat i helt offantliga mängder kondensvatten i varenda litet skrymsle och vrå som finns. Nu är i alla fall förgasarna rengjorda, rensade och uppsmorda, tanken är dränerad och påfylld med nu fräsch soppa och det sitter nytt oljefilter ny olja och nya stift i den. Jag har varit och kört 2-3 mil med den och den gick bra, men på vägen hem så började den rycka och gå dåligt och slockna lite titt som tätt. Nu när jag skulle ha igång den så går inte bränslepumpen som är nybytt i veckan, och oljelampan lyser när jag trycker på startknappen. Hojen är alldeles nyservad med ny olja och filter, så vad kan felet vara?
Jag har försökt att söka här men jag vet inte om det är nå vajsing med forumet eller vad det är, för jag får inte fram en enda tråd när jag söker på FZR, ändå så finns det ju en och annan tråd om hojen. Nåja, hoppas någon kan hjälpa mig.
(fan också, varför ska man alltid skriva en roman när man bara behöver ställa en enkel fråga? Jaja, man har väl nån skada)
Jag har försökt att söka här men jag vet inte om det är nå vajsing med forumet eller vad det är, för jag får inte fram en enda tråd när jag söker på FZR, ändå så finns det ju en och annan tråd om hojen. Nåja, hoppas någon kan hjälpa mig.
(fan också, varför ska man alltid skriva en roman när man bara behöver ställa en enkel fråga? Jaja, man har väl nån skada)