God Kväll!!
Min gammla fzr ryckte som fan när man släppte på gasen, spec vi låga farter... ..och köra genom stan i 30 var ingen kul sak.. :/ Var som att sitta på en rodeohäst...
Det som löste detta för mig att jag först bytte drivpaket.. Det blev faktiskt lite bättre av det, men så var oxå mitt totalt slut + att mutterna som håller fast framdrevet hade lossnat och var rensad på gäng.. Han som hade haft hojjen innan mig måste slarvat med låsbrickan..

Kunde gått åt h-vete.. Men iaf gick bra!
Men den stora skillnaden kom idag(!) - lämnade in o justerade gasarna (trodde dom var inställde egentligen, då jag satt in dynojet ifjol pga av öppna filter etc och fick dom justerade då).. Det blev som en ny hojj av den gammla FZRen.. .

Rycker inte det minsta nu nästan... Och betänk då att jag _aldrig_ kunnat ens köra genom stan i 30 utan att ligga med koppling intryckt hela tiden för att slippa alla ryck.. :/
Kollade oxå så den inte läckte nåt och att kompan var bra... Men inget problem där..
Så tips: Kör en förgasarjustering hos nån verkstad som har nya intrument för det... Blev helt kanon!! Kostade mig inte ens 800:-