Fysikfråga,mvp.

Vi ska inte ha en diskussion där vi är oense, eller rättare sagt vi KAN inte ha en. För jag har heller aldrig fel. Och har jag fel så är jag bara missförstådd men ändå har rätt :D

Och till BG; Pratar vi vikt så är det samma, det är ju inte ens en kuggfråga :gnissla

Blanda inte ihop vikt och tyngd.

Blanda inte ihop vikt och tyngd.

Var ju tvungen att kolla om du gjorde det för det första, frågar du 99% av alla människor i Sverige så är det ingen skillnad på de två :)
Om inte så har väl jordens dragningskraft mer inverkan på ett kilo bly kontra ett kilo vätgas i ballong?
Jag tycker dock inte att man ska använda sig av det grammatiska uttrycket "tyngst" då det låter ungefär som vilken bil som är biligast. Nej, inte ett stavfel...
Föremål har olika tyngd, inget väger tyngst :va Äh, man ska inte blanda fysik och svenska märker jag.

Vad smarta ni e... :va
Vad väger mest... 1 kilo sten eller 1 kilo bomull? Sug på den!

Vad tar mest plats 1 kilo sten eller 1 kilo bomull? Nu har ni nått att fundera på :D

Om ni har kommit på dom olika teorierna för det så, varför blir vänster höger i spegeln men inte upp ner?

Nu har ni nått att göra några timmar :D

//Tapper

Vad tar mest plats 1 kilo sten eller 1 kilo bomull? Nu har ni nått att fundera på :D

Om ni har kommit på dom olika teorierna för det så, varför blir vänster höger i spegeln men inte upp ner?

Nu har ni nått att göra några timmar :D

//Tapper

Har du provat att vända på spegeln?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...