Fyrverkeri

Finns det en annan mening med raketer/smällare än att stilla aphjärnan och se sina pengar gå upp i rök?

Nix jag fattar inte och kommer heller inte att göra det.
Förbjud skiten - främja miljön.

Och vad firar man egentligen? Att man är bakis dagen efter? Tid är människans påfund, nytt år är bara en illusion :hihi

Nu vet jag ju inte hur gammal du är, men själv tycker jag fortfarande det är skoj när det smäller (27år).
Förbjuda smällare och dyligt? Sa du samma sak när du var 10-15 år gammal? Jag kan själv ibland tänka att "fan va ungarna smäller här", men samtidigt, hur kul var det inte när man var liten? Tänk om nån sagt att "nä du, nu ska vi förbjuda dom här" Hur kul hade man haft då? Men men, är man ego så är man...

Tack för all positiv respons. Det låter som ni vill handla mer.
Kanske blir en beställning till lagom till sista april då :)
Va tillochmed en gubbe som adda mig på msn som sett tråden, han var inte äns medlem här på SH. Han ville köpa 5 paket :gnissla :D

Nu vet jag ju inte hur gammal du är, men själv tycker jag fortfarande det är skoj när det smäller (27år).
Förbjuda smällare och dyligt? Sa du samma sak när du var 10-15 år gammal? Jag kan själv ibland tänka att "fan va ungarna smäller här", men samtidigt, hur kul var det inte när man var liten? Tänk om nån sagt att "nä du, nu ska vi förbjuda dom här" Hur kul hade man haft då? Men men, är man ego så är man...

Bra talat, har haft exakt samma tankar som dig. Är iof 41 bast ung, men gillar när det smäller å dönar! Men kanske bäst när det kommer från en (1)cylle...?
Skämt å sido, man får ta en titt på hur man själv var i denna tidiga ålder med puberitetsproblem,kompistryck och föräldraruppror...:näsblod

Va tillochmed en gubbe som adda mig på msn som sett tråden, han var inte äns medlem här på SH. Han ville köpa 5 paket :gnissla :D

Om du visste vlika konstiga mail jag fått :)
Folk som googlat smällare och hittat hit. Var även nån gubbe från norge som ville handla :)

Tack för all positiv respons. Det låter som ni vill handla mer.
Kanske blir en beställning till lagom till sista april då :)

Jag och Mr.dude är troligtvis intresserade av 5-10 paket (alternativt mer) om det blir en till beställning, om mängdrabatten på 120 kr över 10 askar gäller dvs. (eller ännu billigare kanske):) :tummenupp :yoparty

Mr.dude börjar få slut på sina som han köppte av prulle nu. synd, för det är en jäkla knall i dem. Vi smällde 3 igår, varav en i en å¨, fan vad fräcka ljud det blir i vatten alltså :yoparty

Allt ordnar sig. Vi kör en till beställning i Mars då. Gick ju lite smidigare den här gången med betalningarna och så.

Smällare :confused:

Är inte det för ungar?
Testa sånt som de stora killarna använder istället:
[YOUTUBE-ID]9mdPoumMwGE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back