niklasroos
Galen
Kanske är fel tråd det här
.
Har sedan länge sålt min hoj och har inte haft ett enda återfall. Nu går jag i tankar om att skaffa en fyrhjuling som jag kan ha när jag motionerar mina hundar. Har sneglat lite på de stora och dyra men tycker de är väl dyra för att endast ha till dogzen.
Det finns ju en uppsjö av billiga, plastiga koreaner på marknaden, är det någon här som har någon erfarenhet av dessa maskiner. Kraven på kvalitén är ju rätt hög, den kommer mestadels gå på skogsstigar. Är dom värda pengarna? Lite surit och lägga 20.000kr på något som håller ett år.
.Har sedan länge sålt min hoj och har inte haft ett enda återfall. Nu går jag i tankar om att skaffa en fyrhjuling som jag kan ha när jag motionerar mina hundar. Har sneglat lite på de stora och dyra men tycker de är väl dyra för att endast ha till dogzen.
Det finns ju en uppsjö av billiga, plastiga koreaner på marknaden, är det någon här som har någon erfarenhet av dessa maskiner. Kraven på kvalitén är ju rätt hög, den kommer mestadels gå på skogsstigar. Är dom värda pengarna? Lite surit och lägga 20.000kr på något som håller ett år.