Jag tror Spies borde byta till GP om han ska bli vass där, han är ju lite äldre än många andra rookies.
Håller med till 100%.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror Spies borde byta till GP om han ska bli vass där, han är ju lite äldre än många andra rookies.
Född 1984 så han är 25.Hur gammal är Ben?
Eminenta sidan On The Throttle har denna med Spies efter Valencia.
http://www.ustream.tv/recorded/6697349
Ähh. Släpp paranoian. Skillnaden kanske är att du ofta, observera att jags kriver ofta, skriver inlägg med "sanningen" som du baserar på diverse artiklar som du inte skickar med eller inte citerar fullt upp.Hur vet ni att dessa intervjuer är sanna och inte påhittade typ aftonbladet?
Var jag än hämtar citat eller lägger upp någon intervju av karaktären:
Q: (question)
A: (answer)
Då blir jag påhoppad om partiskhet och fara med osanning, att det inte stämmer det de skriver/ihopklippta intervjuer osv... ,det är "budbäraren som blir dödad".
En del kommer just från roadracingworld, eller ännu mer "seriösa", opartiska källor än lokalpatrioter.
Fundera på hur det känns innan ni trackar nästa gång, ingen nämnd ingen glömd
ps. Läs intervjun med hans mamma i ett känt magasin, det lägger ett helt annat perspektiv på honom, det är inte för att hon gillar racing hon följer med på alla race.
![]()
Ähh. Släpp paranoian. Skillnaden kanske är att du ofta, observera att jags kriver ofta, skriver inlägg med "sanningen" som du baserar på diverse artiklar som du inte skickar med eller inte citerar fullt upp.
Här har jag lagt in intressanta intervjuer utan att värdera det som sägs. Vill du tro att On The Throttle är en sida som kör kvällsblaskejournalistik så får du värdera intervjuerna utifrån det. Spänn av lite så blir det roligare.![]()
Var och en är källkritisk utifrån sina egna erfarenheter och behov.Hur vet ni att dessa intervjuer är sanna och inte påhittade typ aftonbladet?
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |