Fynd utan stålars!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Dom flesta här vet säkert hur de är att hitta en hoj till salu som man bara vet är ett klipp eller som man bara måste ha men att inte ha pengar så de räcker :gnissla

Irriterande eller hur? :huvet

Nån som vet hur stor ränta de kan vara på ett Blanco (stavning?) lån om man säger att man tex lånar 35 000 och har tänkt betala tillbaka det inom 4 mån..

Tog bara de som ett exempel men är det nån som skulle kunna hjälpa mig lite så vore jag tacksam :)
//D

PS: Tänk på att de bara är ett exempel, jag vet att räntor osv skiljer

Slappa skrev:
Dom flesta här vet säkert hur de är att hitta en hoj till salu som man bara vet är ett klipp eller som man bara måste ha men att inte ha pengar så de räcker :gnissla
.....

PS: Tänk på att de bara är ett exempel, jag vet att räntor osv skiljer

Med i facket?? Medlemslån, ca 7%. Snabbt och bra. Annars ligger det väl mellan 5-10 procent om du nu inte nödvändigtvis VILL ringa till Finax. Kolla med Ikano, de hade jävligt bra villkor för ett par år sen.

fAN vad dåligt jag stavar

Last edited:
JörgenT skrev:
På mitt blanko (40") fick jag 8.5%...!! FSB..

:skrämd

Det var det jävligaste! 3,75% har jag på mitt billån som också är ett Blanco-lån870000:-). På lånet jag tog på min första hoj 2003 hade jag 4,5%. Tilläggas att jag har en hyffsat bra bankkontakt :D

MVH Martin

Chrille skrev:
Med i facket?? Medlemslån, ca 7%. Snabbt och bra. Annars ligger det väl mellan 10 procent om du nu inte nödvändigtvis VILL ringa till Finax. Kolla med Ikano, de hade jävligt bra villkor för ett par år sen.

Japp medlem i byggnads :)

Påverkar återbetalningstiden räntan nånting?

Slappa skrev:
Japp medlem i byggnads :)

Påverkar återbetalningstiden räntan nånting?

Nej. Räntan är ju lite rörlig, men jag har kört med ett sånt lån mellan 10 och 60 tusen i över 5 år och det brukar inte slå så mycket.

Men visst betalar du mindre i ränta om du amorterar fortare. Så är det ju alltid så länge du inte förhandlar med knogjärn..

Chrille skrev:
Nej. Räntan är ju lite rörlig, men jag har kört med ett sånt lån mellan 10 och 60 tusen i över 5 år och det brukar inte slå så mycket.

Men visst betalar du mindre i ränta om du amorterar fortare. Så är det ju alltid så länge du inte förhandlar med knogjärn..

Tycker 7% är överkomligt :)

glenoyne skrev:
:skrämd

Det var det jävligaste! 3,75% har jag på mitt billån som också är ett Blanco-lån870000:-). På lånet jag tog på min första hoj 2003 hade jag 4,5%. Tilläggas att jag har en hyffsat bra bankkontakt :D

MVH Martin

De gjorde inget, då jag pröjsade tillbaka 5dagar senare med en vinst på 15"..
Snabba affärer e dom bästa!.. :tummenupp

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...