Fylleskada?

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Ännu en med en skadefråga.

Jag festade loss lite lördagen för 10 dar sen (26/8). Det hela slutade med att jag sov på en toalett. Vet inte varför... Jag kommer inte ihåg ett skit. Hade inte spytt eller nåt sånt, men jag hade däremot ont i käken, i skallen över vänster öra och i armbågen. Det hade även slagit lock för vänsterörat. Jag har inte varit i slagsmål (kompisar som berättade) däremot så misstänker jag att jag trillat inne på toan och slagit mig.
Nu efter en och en halv vecka så har allt utom örat blivit bra. Det är fortfarande ett "lock" för örat. Börjar bli jävligt irriterande eftersom jag hör sämre. Det häjlper när jag "tryckutjämnar", men så fort jag slutar göra det så återvänder "locket". Vad kan detta bero på? Har jag fått en svullnad eller nåt sånt? Jag hade gått till sjukhuset om jag hade haft tid, men det har varit fullt upp senaste veckan och det är ju inget allvarligt (hoppas jag).

Är det nån som vet?

Mr Lang skrev:
2435349
Vad kan detta bero på?

Jag tror att du drack för lite. Se till att upprepa proceduren i helgen men drick lite mer denna gång så kommer du se att processen reverseras så du är fullt återställd någon gång i mitten av nästa vecka! :tummenupp

Vågar fan inte dricka mer. Sedan min mc-olycka i juni så minns jag fan inte ett skit dagen efter. Tycker inte jag dricker speciellt mycket heller, jag menar jag står ju upp och kan gå själv.

Ska bli nykterist nu. hörde att det är lättare att få tjejer då också

Mr Lang skrev:
2435349 Jag hade gått till sjukhuset om jag hade haft tid, men det har varit fullt upp senaste veckan och det är ju inget allvarligt (hoppas jag).

Är det nån som vet?

Näe. Men däremot vet jag att varje gång jag prioriterat jobbet framför min egen hälsa har jag ångrat mig efteråt.

General E skrev:
2435937 Näe. Men däremot vet jag att varje gång jag prioriterat jobbet framför min egen hälsa har jag ångrat mig efteråt.

Ja, jag vet, men det är inte bara det att jag prioriterar jobbet. Eftersom jag jobbar i Norge så är det lite långt att åka för en undersökning.

Funderar på om det kan vara nåt så simpelt som vaxpropp kanske. Jag har aldrig haft det så jag vet ju inte hur det känns.

UrbanTiger skrev:
2435407 Du får väl kontakta hörselcentralen för en kontroll.
Undrar dom vad du varit med om så har du fallit och slagit dig. Frågan är ju om det är taktiskt att säga att du varit full om det blir försäkringsfråga.

Säger nog inte att det var en fylleskada. Jag kan ju ha trillat hemma när jag skulle kliva ur duschen :näsblod

Last edited:
HönaPower skrev:
2435986 Du kanske blev drogad & påsatt i örat? :D

Det där med drogad har jag funderat seriöst över. Tror inte jag blev påsatt i örat :D
Fast vem fan skulle droga mig. Det är ju inget att ha och frågar dom så kan dom få mig ändå. Fast inte om det är en kille iofs :3freak

Mr Lang skrev:
2435360 Vågar fan inte dricka mer. Sedan min mc-olycka i juni så minns jag fan inte ett skit dagen efter. Tycker inte jag dricker speciellt mycket heller, jag menar jag står ju upp och kan gå själv.

Ska bli nykterist nu. hörde att det är lättare att få tjejer då också

Yeaah raaaaaaaaaajt!

Den har man hört förr. :tungan

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...