Fyllegrejen som gick fel...

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Detta är FÖR galet för att inte läggas upp på SH, dessutom är det aktuellt eftersom det hände på midsommar (i skrivandets stund 3 dagar sedan) och 100% sant. Jag vill poängtera att jag tycker verkligen synd om killen i fråga.
-------------------------------------------------------------------------

Min kompis och 2 andra grabbar hade inget för sig på midsommar så de bestämde att de skulle käka och öla lite hemma hos en av dom. Som sig brukar så blev det ganska mycket alkohol vilket bidrog till den fantastiska idén att efterfesta på badhuset som de hade nycklar till.:fyllisar

Sagt och gjort, in i simhallen, självklart näck! Sen kommer det avgörande: De håller på att bygga en ny vattenrutchbana i simhallen som är NÄSTAN klar, så självklart ska 2 av grabbarna "ta oskulden" på den nya banan. På väg upp skojbråkar dom om vem som ska hinna upp först, vilket min kompis gör.

Han drar ner på skinkorna, och i början så går det knappt att åka eftersom det bara är byggdamm i banan, men längre ner så är det iaf lite kondens vilket gör att det börjar gå undan.

Till saken hör att denna bana slutar inte i polen utan har en egen bromssträcka som SKA fyllas med vatten men som nu är torrlagd:huvet!

Kompisen lyckas efter att bara ha skrapat sig lite komma upp på fötter på något sätt när den andra killen kommer farande in i hans hälar och de båda slås omkull!

Kille nr 2 klagar som fan över att han har så ont i arslet, och till att börja med så skrattar dom och tror att det är svanskotan, tills de ser att han blöder ur arslet. och inte lite heller! De får ringa på ambulans och när ambulansen kommer så har han blodat igenom byxorna!

Väl på sjukan så konsateras att han har slitit sönder hela skithålet/rectum och måste opereras akut! Läkaren hade sagt att han aldrig sett något liknande!

:rofl
När jag slutat garva åt detta så tycker jag ju hemskt synd om killen, kommer det någonsin att bli bra? Hur i helvet kan han skita nu?

Och mer aktuellt: Vad sa han i morse när han ringde till jobbet?

"- Tjena det är jag, du, jag slet sönder skithålet i helgen så jag kan inte jobba!"
Hoppas verkligen att det löser sig för honom!:tummenupp

ps. har ni något liknande så skriv in det om ni vill. ds

Haha jobbigt att förklara vad som är fel för han! Det värsta är att jag tror många här hade kommit på samma briljanta ide.:D

Min polare (kiiim här på forumet) Är en riktig otursfågel (lika barn leka bäst:näsblod)
Han bröt armen när han lekte med en 80cc
(Bara det är osanolik otur:D) 2 dagar innan midsommar fick han ta bort skenan och läkaren drog lite i armen och sa att den va hel, och starkare än någonsin just där, han fick köra bil nu och om nån månad mc, alles gütt.

På midsommar blir vår kära kiiim lite för full och dryg, och får tillslut en smäll i huvudet så han ramlar i baken, och brytter armen igen.:brinnerup Så nu ska han gå med gips till september.

Det ända positiva är att han trodde inte jag skulle tagigt mitt mc kort innan han kunde köra igen men nu ligger jag jävligt bra till.:banana

Last edited:
Rövhålet är inte bra att skada.
När jag gjorde lumpen, så var det en kille som gick ut i skogen för att skita mot ett träd.
När han hukade sig fick han en vass pinne i ashålet.
Liten reva.
Skämdes.
Sade inget.
Ett par dagar senare såg han ut som en babian.
På de tre månader vi hade kvar kom han inte tillbaka.

Hahahaha...det bär emot att skratta när någon gör sig illa på ett sånt känsligt ställe men fyfaan vilken händelse hahaha.

Han kommer ju bli mobbad resten av livet :P hoppas han läker ihop:krama

Tur att ni åkte in så det inte gick som mrHands
han dog för att hans stolthet inte klarade ett sjukhusbesök...

Dom spelade in detta och videon finns på nätet, men jag varnar er för att dra hem den. Det gör ont bara man tittar på den.

Hoppas det går bra för vännen...

Kan inte låta bli att skratta så tårarna rinner.

Kan man va så elak så man säger, synden straffar sig självt? Men min snälla sida tycker fan synd om honom. :(

mr.handsvideon finns bl.a. här

Men den är brutal så jag varnar er...

Det har spelats in en "dokumentär" dessutom, tror den hette zoo eller nåt sånt.

Ni passade inte på att spela in ert nattliga äventyr?

Så nu skiter du i stomipåsen och sover på mage? :arsele ( :D )

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien