Fyllefest

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
dans stuga nr 2

Eftersom jag är såpass förvirrad som jag ju är har jag säkert missat bjuda flera stycken folk. Alternativt har jag er inte på ICQ eller mobbenummer. Eller så har jag sorterat in er i grupp "C" (den gruppen folk man helst inte träffar).

Hur som...
Alla är stjärtligt välkomna till mi casa på fredag för fyllefest :1pajas . För de som undrar är jag enligt blompas syrra (inte Doris, den andra) yngre än Erik :lol

Nu kan ingen säga att jag struntat i dem iaf :fakta ;)

Har tidigare lagt upp trådar med kartor och grejer med var jag bor osv.

Last edited by a moderator:
schrunken skrev:
Tyckte du sa lördag till mej :confused:
Jag vet. Skyller på... ehhhh... ja, nån som kan komma på nåt???

Rodentboy skrev:
Men på LÖrdag är det ju Linde Open ju... :)
Det stämmer. Fatta vilken fin dag det hade blivit. Först rejs och sen öl och grejer....
Men på det här sättet slipper vi vänta ända till lördag på :öl :D

som jag sa till dig mario tidigare idag så är jag i spanien och kollar firman. och du vet att jag inte bangar en fest hemma hos dig anars.. :tummenupp

det vore bra om vi kunde kalla festen för dans stuga istl, ifall någons förälder kollar här så kan det bli liv om det står fylle fest :fakta :öl

blom skrev:
det vore bra om vi kunde kalla festen för dans stuga istl, ifall någons förälder kollar här så kan det bli liv om det står fylle fest :fakta :öl
Orsaken till benämningen fyllefest är såklart att jag fyller. Glasklart för samtliga :confused:

Så hur dags får vi dyka upp?
Och är det någon mer än jag som gör det?!

Äsch, jag sätter mig väl utanför porten och väntar tills jag blir insläppt :D :öl

Jag ska till Knutstorp och hjälpa Calle så jag kan inte komma.

Grattis några dagar i förskott :öl

Hur mår Joakim idag?!?!?

Tack för en trevlig fest!
Det dracks!

Bifogat

• pict1369.jpg
    pict1369.jpg
    60.2 KB · Visningar: 146
Och så pussades det åså!
Fast jag vet inte om det var ömsesidigt! :rolleyes:

Bifogat

• pict1338.jpg
    pict1338.jpg
    55.6 KB · Visningar: 136
Äsch, jag blev ju blyg när det var så mycket folk i närheten :rodnar :kär

Men rackarn vad öl Joakim blev ilurad :öl :öl :D

hmmmm

horisontell i soffan hela dagen...

Runt 21:00 blev jag uttjatad på pubgolf så nu mår man bra igen. Fick passa på en kräftskiva i Norrköpimg tyvärr pga oförmåga att röra kroppen....

Den där jädra konjakskupan har en tenders att dyka upp mär jag fyller, ska nog fan börja odla guldgfisk i den asä jag slipper dricka ur den varje gång jag fyller...

Jag har lite mer bilder i den privata samlingen på mig och kyckling.... Kan visa dem mot ansenlig betalning. It's good stuff. Då var han mer "välkomnande", hehe.....

mindraper skrev:
hmmmm

horisontell i soffan hela dagen...

Runt 21:00 blev jag uttjatad på pubgolf så nu mår man bra igen. Fick passa på en kräftskiva i Norrköpimg tyvärr pga oförmåga att röra kroppen....

Den där jädra konjakskupan har en tenders att dyka upp mär jag fyller, ska nog fan börja odla guldgfisk i den asä jag slipper dricka ur den varje gång jag fyller...

Jag har lite mer bilder i den privata samlingen på mig och kyckling.... Kan visa dem mot ansenlig betalning. It's good stuff. Då var han mer "välkomnande", hehe.....
Och som vanligt blir det såhär när det är sent på kvällen....
Såklart det var jag som skrev ovan.

Kom på en grej... När gick alla??? Jag märkte inget utan vaknade med kläderna på i morse och då hade alla gått hem, konstigt.....

Supermoto skrev:
...Kom på en grej... När gick alla??? Jag märkte inget utan vaknade med kläderna på i morse och då hade alla gått hem, konstigt.....
Snälla, säg att du hade skinnstället kvar på dig när du vaknade :D :D :D

Supermoto skrev:

Kom på en grej... När gick alla??? Jag märkte inget utan vaknade med kläderna på i morse och då hade alla gått hem, konstigt.....

alla ?!? :confused:

........alla utom en (1) kanske............ :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa