Fyllebus

• Thread starter Thread starter tjille
  • Start date Start date

tjille

Guest
Polaren ligger däckad på mitt golv just nu... och vägrar vakna.

Jag vill busa, och det rejält.

Vad göra?

Stoppa en flaska kemiskt ren ammoniak under näsan på honom.

Näe.:3freak

Hur kan man redan vara så borta så att man vägrar vakna?
Testa att trycka upp lite saker i asset på honom.:)
Nånting ska han ju vakna av.. Senap kanske?

Möblerade hans ansikte med 4 tennisbollar och en flaska T-röd.. vilket gav reaktion.. men det saknas något

Packa in honom i en lagom stor kartong. Med lufthål. Häll ner diverse skit i lådan. Tejpa ordentligt så det blir lite svårt att ta sig ut.

åk o lägg honom på närmaste donken. Kul för dig o gött för honom när han vaknar:tummenupp det är vad vi i branchen kallar: all win situation!!

my.php

Försöker så gott det går.. lite MC-möblemang är fint. Tandkräm låter lockande.

ta en kondom pumpa ner lite flytande tvål (ska se ut som sperma) sen tar du av honom byxorna och petar upp kondomen i röven på honom med hjälp av en tandborste

detta snackas det fortfarande om i min kompiskretts, min polare tycker det va roligt nu i efterhand:D

en halv tandkrämstub är nu placerad under nose..... ingen reaktion.. vad fan=?

Dra på honom en ögonbindel och sätt honom i en stol på toa i en bögbar. Sen sätter ni på honom en lite låda där det står "Kyssar 5:-"

Okej. allt är förstärt.. han vaknade, med en laddning colgate active white över hela ansiktet.. Överlever jag det här testamenterar jag mina stövlar till Swedie och överblivna snusprillor till den som är först till kvarn.

puss hej då

Okej. allt är förstärt.. han vaknade, med en laddning colgate active white över hela ansiktet.. Överlever jag det här testamenterar jag mina stövlar till Swedie och överblivna snusprillor till den som är först till kvarn.

puss hej då

...Och sedan sprang han med armarna flaxande mot solnedgången, skrikandes som en liten japansk skolflicka. Fin.

haha blocket annons, bild then go for it =) förresten varför blir man aldrig bjuden på sådan fester? fan klockan är knapps 21 o han är toppad som ett as ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman