Fylle grejjer vi alla gjort.

En del söker nog lite uppmärksamhet medans en del andra drar rätt roliga historier.

Saa kan det ju vara ja... jag har lite sugroers-syn just nu... kom hem till hotellrummet efter en synnerligen speciell kvaell som nog bara du taal att hoera om kapten!
Rumsren ja, men... vad fick jag se?
Daerom tvistar de laerde... :D
:D

Nu ska jag sova - tror jag!

Ja o de pratar om snöstorm inatt klart som fan min blir knäpp, :huvet

Fifan!

Haer var det bara +37 i skuggan idaag... ;)
Vi loeg vid poolen efter jobbet... jala skit... noegon maaste ta det... aa denne noegon aer jag...
Jag lider foer er!

:hihi synes

Last edited:
kanZhe??????????

Denna tråden verkar mest handla om några personer som bara vill berätta vad dom gjorde i helgen. Dessutom verkade det tråkigt.

Tråden var bra innan wdac, r1killen och valkyria började spamma sönder den :fakta

Kanske inte världens bästa historia men alla kanske kan bli sams och kramas om jag drar den??:tummenupp

Var på väg hem med en kompis efter en blöt och lång försommarkväll:tummenupp , klockan var väl typ 04:30 (give ore take) det var varmt å fint, vi var fulla och fina...

Vi ville busa lite, kom inte på nåt bra... Hittade resterna efter en uteservering i en container vi fundera på att bära hem den till han vi haft förfest hos...

Kom på att vi inte orkade...

Gick förbi en UFF container, kom på ett nytt bus.

Vi vek ihop mej och tryckte ner mej i lådan man ska lägga kläderna i och tippa in mej i contaniern.:rolleyes: (jag är bara 190...:va Väl i containern hittade jag en kostym, skjorta, slip-over och skor... (nej det var inte helt lätt) La grejjerna i lådan och tippa ur.

(Sedan är det en historia i sej hur jävla svårt det var för mej att komma ur containern, men den kan vi skita i. Men några Cheyor gillade i alla fall pratande UFF lådor:tungan )

Vår plan var nu att bygga en rolig gubbe som skulle sitta på uteplatsen hos den kompisen vi varit på förfest hos... Hittade en byggcontainer med lämpligt material.

Väl hemma i kompisens lägenhet kom vi på att grannarna kanske inte skulle bli imponerade av att vi skulle spika ihop grejjerna 05:30 på morgonen:va

Vi funderade lite och kom på att bästa sättet att lösa det var att försöka slå i varje spik med bara ett slag... :gnissla

Efter lite hamrande och lite nya märken här och var så var gubben klar och vi ställde den precis utan för kompisens ytterdörr...
(svårare än man tror att spika full, speciellt om spikarna ska i på ett slag)

Nu var klockan snart 07:00 och solen värmde så vi ringde en taxi och åkte iväg och badade med brudarna....:tungan

Taxi chauförren fick dessutom en hög böcker i dricks, hon blev glad....:) (de låg oxå i containern)

Var förövrigt ingen hit att bada med kompisen för han var fullare än mej och körde Ubåten hela tiden (ni vet man simmar på rygg lite under vattnet och... ja, leker att man har ett periskop...)

(Notera även att gubben håller en ful-öl i handen)

Bifogat

• DSCI0004.JPG
    DSCI0004.JPG
    46.4 KB · Visningar: 129
Last edited:
Kanske inte världens bästa historia men alla kanske kan bli sams och kramas om jag drar den??:tummenupp

Var på väg hem med en kompis efter en blöt och lång............blablabla

Var förövrigt ingen hit att bada med kompisen för han var fullare än mej och körde Ubåten hela tiden (ni vet man simmar på rygg lite under vattnet och... ja, leker att man har ett periskop...)

:tummenupp :rolleyes:

jaja, jag, wdac och r1monstret tar åt oss och tar på oss all skuld.
nu ska vi vara lika extremt jävla seriösa som alla andra i den här tråden...

drop it för helvete!

Har SH blivit seriöst helt plötsligt? Säljer tomten knark till barnen på T-centralen, medans han renar har gruppsex med Adam Alsing? Vad händer? :va

Ber ödmjukt om ursäkt för mitt spammande. Humorn lyser med sin frånvaro.

Spammande kan man inte undkomma men när det kommer från personer som uppför sig som att de knappt har kisstofs gör det hela lite mer enerverande. Även om det stod XXXXXXX1995 i namnet så skulle jag tro att hon ljög om sin ålder.

Har SH blivit seriöst helt plötsligt? Säljer tomten knark till barnen på T-centralen, medans han renar har gruppsex med Adam Alsing? Vad händer? :va

Det är skillnad på spamm och spamm!

1. Underhållande spamm där alla kan vara med och dumma sig och ha kul!
2. Erat "privata spamm" 3 pers imellan är tråkigt hör bättre hemma på Msn!

Men det förstod ni säkert själva då ni raderade en massa av era inlägg självmant! :pannkyss

Mina 3,50:-

Varit på vårbalen i Marstrand och jag och en polare blev kvar på lite efterfest... Efter några timmar ska vi ta oss till fastlandet och glider ner mot färjeläget men båtaran har slutat att gå. Finns bara en sak att göra, simma över kanalen. Polarn undrar hur vi ska göra med kläderna och jag säger att vi kan bara hålla dem över huvudet... Nu är det i maj månad och vattnet är iskallt men vi har ju inget val. Jag klär av mig smokingen och gör ett litet bylte som jag lägger på bryggan och hoppar ner mig i det iskalla vattnet. Min vän skrattar så han ligger dubbelvikt på bryggen medan jag vänjer mig vid kylan och laddar mentalt för att simma över. Vad händer då, jo tror du inte färjan kommer in. Den har inte alls slutat gå, där ligger jag i klädsel adam, en smoking över huvudet och är iskall... Jag klädde snällt på mig och tog färjan över

Ja hur ska jag börja ;)

Ja jag och några polare skulle ut och festa lite vi började hemma i en lägenhet åt en kompis och där hävde jag i mig en kvarting renat på 10-15 min blev inte så full men efter en 30 min så slog det in. det är nu det roliga börjar.
medans jag började bli full så hade en annan kompis ringt till en som vi skulle hem på fest hos och han sa att jag har med mig en trevlig kille som inte gör en fluga för när. Ok säger hon så att vi går dit när jag kommer fram var jag så på lyse så att när jag kommer in till henne så skallar jag in hennes kylskåp med hennes magnetsamling på så att alla far i baken och det blir en stor bula i skåpet + att jag däkar på golvet.

Efter 5 min kliver jag upp går till slasken lägger en pizza där går till hennes tv tar en minneskort till en Play Station, blir utslängd och spyt i trappen.

Ja tillslut hamnar jag på Statoil i Sveg och där blir jag sittanes ett tag vad dom säger jag kommer inte ihåg. :) då kommer det en föreldravandrande präst och sägger att hon ska ringe hem så att det ska komma och hämta mig för jag kan inte stå som folk... Jag blir så förbanad och skriker och svär åt prästen ber henne dra långt åt H***ete. nu börjar det att urarta sig lite tror jag.... Jag tar tag i prästen tar kaffet som hon har köpt slänger det så långt jag bara orkar trycker upp prästen mot en lastbil och säger att jag ska köra över henne om hon inte slutar dryga sig med mig.

Då kommer pappa med bilen och säger att vi ska hem. Jaha hoppar in i bilen och åker med som en lite kanin. det var väldigt tyst i bilen på väg hem pappa frågar om jag har haft det kul ikväll. Ja det har det varit med ett surt svar.:)

stavningen var inte så noga.:)

Last edited:

du o jag mot världen!! :D :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...