fylla

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag behöver någon som kan hämta mig söndag morgon vid 04,15 skulle jag tro, då jag mår som bäst.... den som ligger risigast till just nu när kyckling då han bor perfekt i förhållande dit jag ska.... jag ringer dig ca kl 04,00.. svara då.. för då ska vi först åka till macken och köpa mat sedan ska jag hem och sova.. du får givetvis en korv med braöd för besväret... jag ringer i morgon natt alltså ( eller söndag morgon blir det ju) :tummenupp

blom skrev:
jag behöver någon som kan hämta mig söndag morgon vid 04,15 skulle jag tro, då jag mår som bäst.... den som ligger risigast till just nu när kyckling då han bor perfekt i förhållande dit jag ska.... jag ringer dig ca kl 04,00.. svara då.. för då ska vi först åka till macken och köpa mat sedan ska jag hem och sova.. du får givetvis en korv med braöd för besväret... jag ringer i morgon natt alltså ( eller söndag morgon blir det ju) :tummenupp

Du kan ringa mig.. anytime baby..

0707-197180 :tummenupp :D :D :hej :fakta :öl :öl :skrämd :bow :rodnar :confused:
Du få åka på den rosa.. :tummenupp

Re: Re: fylla

spenk skrev:
Du kan ringa mig.. anytime baby..

0707-197180 :tummenupp :D :D :hej :fakta :öl :öl :skrämd :bow :rodnar :confused:
Du få åka på den rosa.. :tummenupp
jag har redan dittnr spenk.. har inte du fått något sms av mig för ett tag sen...

jag ringer dig i morgon natt då :tummenupp

blom skrev:

ställde kyckling upp?

ja berätta! hur gick det??

Blom! det var nog en rolig moderator som postade tidigare inlägg.......

Men vafan jag hade ställt DET VET DU!! :tummenupp :tummenupp :öl :fakta :bow :crash :hej

hur det gick.. åthellllllveeeeetttttteeeee. kyckling älskar mig inte längre.... och jag är mycket besviken på han... jag är sårad. och bakis som en demon

blom skrev:
hur det gick.. åthellllllveeeeetttttteeeee. kyckling älskar mig inte längre.... och jag är mycket besviken på han... jag är sårad. och bakis som en demon
Lägg av för f**n, jag satt uppe och väntade från 03:45 men inte fan ringde det nån...
Är det någon som ska vara besviken så är det jag, som offrar min nattsömn för att ställa upp för en kompis som sen bara skiter i alltihopa :whip

Kyckling skrev:
Lägg av för f**n, jag satt uppe och väntade från 03:45 men inte fan ringde det nån...
Är det någon som ska vara besviken så är det jag, som offrar min nattsömn för att ställa upp för en kompis som sen bara skiter i alltihopa :whip
nu tycker jag att du är kantig och hård kyckling.. du ska få en JÄTTE kram när jag ser dig ;)

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back