Fylla på Falkenberg

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
Missförstå mig inte nu. Jag har inget emot att man festar loss o lever jävel till sent inpå små timmarna för så gör jag själv ibland, inte under race helg eftersom jag kör men vid andra tillfällen. Det som gör mig så jävla förbannad är när något svin dränker sin sista hjärncell och sedan får för sig att det är skit kul att springa över en bil. Detta svin har hoppat upp på bakluckan tagit två kliv på taket för att sedan hoppa ner på huven. Bilen som är en (nu buklig) mörk grå SAAB 9-5 stod parkerad uppe vid entrén. Jag skriver Fylla på Falkenberg för jag kan aldrig tänka mig att någon gör så nykter.

Annars hade jag en kanon helg. Kanske inte hel nöjd med min placering på tävlingen men jag satte ett person bästa varv på 45,93 s. Så nu skall jag bara lära mig o starta o bli lite tuffare på banan.

Tack alla som gjorde helgen till en upplevelse.

Mvh
Patrick Packalen
#27 Rookie 600.

Packalen#27R600 skrev:
Missförstå mig inte nu. Jag har inget emot att man festar loss o lever jävel till sent inpå små timmarna för så gör jag själv ibland, inte under race helg eftersom jag kör men vid andra tillfällen. Det som gör mig så jävla förbannad är när något svin dränker sin sista hjärncell och sedan får för sig att det är skit kul att springa över en bil. Detta svin har hoppat upp på bakluckan tagit två kliv på taket för att sedan hoppa ner på huven. Bilen som är en (nu buklig) mörk grå SAAB 9-5 stod parkerad uppe vid entrén. Jag skriver Fylla på Falkenberg för jag kan aldrig tänka mig att någon gör så nykter.

Annars hade jag en kanon helg. Kanske inte hel nöjd med min placering på tävlingen men jag satte ett person bästa varv på 45,93 s. Så nu skall jag bara lära mig o starta o bli lite tuffare på banan.

Tack alla som gjorde helgen till en upplevelse.

Mvh
Patrick Packalen
#27 Rookie 600.
Som tröst så kommer vår intervju med MW och dig i grön sexig topp att komma upp på nätet, eller va det MW som hade grön topp, njäe hon har väl röd topp :confused:

Riktigt tråkigt Patrick. :( Hoppas förövaren har stake nog att erkänna.

Du har mail förresten.

Packalen#27R600 skrev:
Missförstå mig inte nu. Jag har inget emot att man festar loss o lever jävel till sent inpå små timmarna för så gör jag själv ibland,

Jag var själv gott full igår kom med ett uttalande ganska högljutt "Fullast mekaniker i depån vinner" vid halv 2 tiden tydligen :öl

Men hoppas att den som gjort det står för vad han gjort med bilen. Sånt är så j-vla onödigt :mad: blir man.......

Hoppas du var nöjd med Heat Lotionet till ditt krampande lår :hej

Sån't gör mig så dj-kla:mad:!!
Ska man behöva :fatta! in vett i huvet på folk nuförtiden???
Nej de skulle ha lite :whip eller kanske lite :smasha eller förresten, :kulspruta de dj-vlarna istället så gör de inte om det.

Lider med dig Packis....hoppas den skyldige ger sig till känna.
Har du pratat med SO-ledningen om detta???
Kanske någon har sett något .... *hoppas*

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...