Fyfan vad jag e besviken ..::!!:!

Ajfan! :/
Men nu vet du hur det går till tills nästa gång så du slipper oroa dig över det. Kuggade också första gången om det är någon tröst. :p

Pluggar ni till teoriprovet överhuvudtaget? ursäkta, men 52 e en jäkligt låg gräns för att få godkänt..

SkorvKalle skrev:
Pluggar ni till teoriprovet överhuvudtaget? ursäkta, men 52 e en jäkligt låg gräns för att få godkänt..

klart att man pluggar till teoriprovet.
Tycker då inte att 52 är spec. låg gräns (13fel) av 65, så

kalle_a skrev:
klart att man pluggar till teoriprovet.
Tycker då inte att 52 är spec. låg gräns (13fel) av 65, så

man ska veta vad det handlar om i boken också, inte bara läsa det.. ska man ha körkort ska man ha koll på allt (ok, det finns saker i sidorna som är mindre viktiga också)

SkorvKalle skrev:

80% är inte en låg gräns. På luftfartsverket är gränsen för godkänt 75% och där har man höga krav på kompetens. :kocko

Skit i alla dataprogram, skit i mc-boken, lägg ALL kraft på vanliga bilboken, körboken eller vad den nu kallas. Be någon förhöra dig, när du kan boken, DÅ är du redo :tummenupp

Usch, vet känsla när det står icke godkänd på skärmen med rött fast än det känns som det gick hur bra som helst.

BlueNinJa skrev:
själv fyller man också år :D grattis grattis du med itachi :) :tummenupp
själv fick man mc pjuxx : :banana

Grattis i efterskott!!

Har redan full utrustning, så jag fick 2 tröjor och 6600... Kommer inte spendera dom pengarna på dricka, kondomer, eller brudar (kanske en :) )... gissa vad dom ska gå till :näsblod

Jag kan hålla med om att 52 av 65 är en ganska hög gräns för godkänt, men det är nog nödvändigt eftersom

SPOILER

SPOILER

Det är farligt att köra motorfordon, speciellt tvåhjuliga där man sitter helt oskyddad.

På min skolan brukar 60 % vara gränsen för godkänt men det handlar inte om liv eller död precis.
För övrigt så hade jag 51 p. på mitt första prov och 64 p. på det prov jag gjorde en vecka senare...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT