Jadu, som sagt vi får se. Drar jag inte tillbaka till Kalifornien så blir det å dra till Spanien... om min RR karriär går åt.. fanders.. jao. Men annars blir det kanske ändå Spanien ifall jag köper en extrahoj (troligt, typ CBR1000RR faktiskt... men det är längre fram o se).. sen även beror det på livet i sig, fall man skaffat tjej eller ej (kanske ...).. för då lär hon komma med. Jag är endast intresserad av allra södraste delarna, gärna västerut runt Malaga, Costa Del Sol .. alternativt södraste Portugal. Jag måste även förse mig med jobb på plats, utöver jobb jag har som jag utför på plats, från hemmet. Då man efter 6 månader ej får stanna kvar i Spanien om man inte har ett jobb (lätt o ordna när man väl varit där o lärt känna folk. Lätt!.. svåraste är o lära sig språket tror jag). Vi drar isåfall efter sista RR åket i Sverige, runt Oktober. Åker tillbaka till Sverige igen, ifall det behövs. Kostnad per månad för att endast leva kommer bli runt 3500kr om vi delar ställe att b o på (vi kommer ej bo på nått turiststråk eller i närheten av citykärnan. Vi måste ut en bit för att få billigt boende. Det går framför allt! Billigt men trevligt boende! Samt ställe för att mecka hoj m.m).
Men som sagt, jag har endast förtittat litegrann o ifall det blir seriöst så kommer jag åka ner till Malaga i sommar/höst för att titta på området.