Fy . Teorin imorgon.

Det kommer särkert att gå bra!

Lycka till och skriv gärna och berätta hur det gick!!

grömpa skrev:
lycka till. skriver till bil den 30 mars och mc i mittan av april.
börjar bli nervös redan nu :3freak
Och du har redan en turbohoj? Kanske skulle stått crescent compact istället :va

Svenssson skrev:
Attans, på att igen bara :pannkyss
Ingen slår min kompis endå, har har sumpat det 6 gånger nu :tuttar

Va en kille där som sumpade det för 5e gången. Måste kännas surt. Nu när jag vet bättre kommer jag att plugga mer, invaggade mig i en falsk verklighet tack vare teoriprovet jag köpte till datorn, vääääldigt mycket enklare frågor där, så jag pluggade inte så mycket, hade över 60 rätt hela tiden på det. :gnissla

21 mars så har jag klarat teorin. Sen är det bara uppkörning kvar. bara. :D

Tråkigt...men som sagt, nästa gång då jävlar!!!

En sak som jag råkade göra var att jag pluggade för mycket på teoriproven på datorn. Till sist hade jag alla rätt eftersom jag lärt mig frågorna.
Klarade teorin med en poängs marginal, men ett tips/råd är att läsa mer i boken!

Lycka till nästa gång!

Går säkert bra, lite surt för pengarna men tittar man ut ser det ut som du har gott om tid..

Lycka till

Jag tror det handlar om att saker och ting ska lägga sig. Att man ska förstå utan att ens tänka. Fortsätt att repetera frågorna så kommer du fixa nästa gång! :)

Återigen.. det är inte frågorna man ska plugga in i huvudet.. Det är vad man ska och inte ska göra, vad man får o inte får och hur osv. Kan man det så spelar det ingen roll hur frågorna ställs.

Dvs 100% rätt på datorprogramsfrågor betyder inte godkänt hos VV. Läs och förstå det man läser och varför så klarar man det !

lorkan skrev:
Va en kille där som sumpade det för 5e gången. Måste kännas surt. Nu när jag vet bättre kommer jag att plugga mer, invaggade mig i en falsk verklighet tack vare teoriprovet jag köpte till datorn, vääääldigt mycket enklare frågor där, så jag pluggade inte så mycket, hade över 60 rätt hela tiden på det. :gnissla

21 mars så har jag klarat teorin. Sen är det bara uppkörning kvar. bara. :D

De är lugnt tror jag sumpade mitt en 3-4 gånger... orkade inte plugga till de, efter ett tag så känner man igen frågorna. Dock var detta på vintern så de var ingen press med tiden och så...

Ett tips!
Om du har böckerna så kan du köra testet som är i slutet av MCboken.
Det testet är rätt bra för det är andra frågor än programmen på datorn. Iallafall med dom programmen jag hade.

Herman skrev:
De är lugnt tror jag sumpade mitt en 3-4 gånger... orkade inte plugga till de, efter ett tag så känner man igen frågorna. Dock var detta på vintern så de var ingen press med tiden och så...

Oj va skönt att höra att de finns fler än mig som skrivit många ggr. hihi

Jag hatade teorin! Fy satan.

RocketQueen skrev:
Oj va skönt att höra att de finns fler än mig som skrivit många ggr. hihi

Jag hatade teorin! Fy satan.

Min polare från västerås skrev upp igår....

Efter att ha varit i Valdesier (stava??) och åkt skidor i ett par veckor kommer han hem.... blir sjuk.... kommer på i tisdags kväll att han ska skriva upp onsdag lunch.... laddar hem körkortsprov för MC.... testar en gång och blir underkänd.... kör nnåra gånger till....

Dagen efter går han dit o provar ändå..... klarar det med 2 poängs marginal.. :tummenupp

hm....hur kan man sumpa teorin så många gånger som många verkar ha gjort...ekan det inte vara bättre o försöka lära sig det som står i böckerna istället... :confused:

majoon skrev:
hm....hur kan man sumpa teorin så många gånger som många verkar ha gjort...ekan det inte vara bättre o försöka lära sig det som står i böckerna istället... :confused:

NEJ

/H

majoon skrev:

Precis min poäng tidigare i tråden.. Att bara lära sig för stunden är farligt för sig själv och framför allt andra i trafiken !

Herman skrev:

hum...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion